Herkes olumsuz bir şekilde yorum yapmış bende meselenin olumlu yanında bakıp değerlendireyim..
Herseyi hallederiz diyen tipteki insanlar bir baba versiyonu olarak karşımıza zaman zaman "bakarız" sözüyle karşımıza çıkar. Her ne olursa olsun çağresizlik kokan durumlarda insana garip bir şekilde geçici de olsa güvende olma hissi veren pozitif insanlar olduğunu eş geçmemek lazım.
Ben sadece kafaya koyduğum şeyleri hallederim gerisini beni zorlasalarda veya ben kendimi zorlasamda yapamam ama yeterki kafamaya koyayım yapamayacağım şey yoktur evelallah :)
En İyi Cevaplar