Çok istediğiniz bir şey olmadığı zaman “hayırlısı böylemiş” deyip geçer misiniz yoksa üzülür müsünüz?

Oluru olmayan şeyler için kendinizi üzer misiniz?
Çok istediğiniz bir şey olmadığı zaman “hayırlısı böylemiş” deyip geçer misiniz yoksa üzülür müsünüz?
Çok istediğiniz bir şey olmadığı zaman “hayırlısı böylemiş” deyip geçer misiniz yoksa üzülür müsünüz?
Cevapla