Aslında yazılacak çizilecek çok kelime var ancak ben stabil davranmayı ve kişilerin burun kıvırmaların an itibariyle kaldıracak durumda olmadığımdan sadece bu güzel soruya "Rabb'im en iyisini bilir" diyorum.
Yüreğim derin , tüm insanlara yer var. Bazen okurum dertlerini düşünür dertlenirim, bazen izlerim gözlerimden yaşlar suzulur. Bu sanırım insnalik için bir deger
Bilinçaltımızdaki eksikliklerle yaşamayı sürdürdüğümüzde, onlara bir yer bulamayıp, her başarısızlığımızı onlara yıktığımızda bu kaçınılmazdır. Çok duygusal insanlarda bu durum daha kritiktir. Odaklanma sorunu yaşarlar. Çoğu insanda yeteneksizliğini bu tür duygusal eksikliklere bağlar
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Büyük bir akıla ve derin bir yüreğe sahip olanlar için acı çekme kaçınılmazmış! Derin bir yüreğe sahip misiniz?
En İyi Cevaplar