Hiç karşılıksız sevdiniz mi, onun sizi sevmediğini bile bile?



Karşılıksız neden seversiniz ki. Aşk nedir mutluluk değilmidir? Acı veriyorsa aşk değildir ki saplantının, elde edeme duygusunun kendisidir. Benim bildiğim aşk acı vermez mutluluk verir.
Evet her insan gibi o lüzumsuzluğu ben de tecrübe ettim.
Cevap
5Cevap
Bir kere o aptallığı yaptım ve sonra dönüp baktımki aptallık hemen kendime geldim
Hiç aşık olmadım ki :/
Gercekten şanslı mıyım acaba :/ bilemiyorum sonuçta tatmadigim bir duygu
Haklısın :D
Sevdim ama artık yoluma devam ediyorum
eskiden seviyordum ama sevmiyorum artık.
allah düşmanıma vermesin. o nasıl bı azaptır.
Oldu malesef
oldu
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar