Canavarlardan da olur :) Sinirlenince siz kim oluyorsunuz?
Bazen, belki neden olmayayım ki.. :)


öncelikle bellatrix <3 sonralıkla da sinirlenince tam bir g. t olabiliyorum, gerçekten hiç gurur duymuyorum bundan ama can yakmak için konuşuyorum cidden o an ustalıkla da yapıyorum. ha sonra benim canım daha çok yanıyor ama elimde olmuyor. çoğunlukla kontrol edebiliyorum öfkemi artık ama açken asla :(
Kraken oluyorum. Beklenmedik anda bir çok yerden saldırabiliyorum.
Joker çunku kontrol edemiyorum hem kendimi hemde duygularimi sinirliyken.

Cennet mahallesindeki pembeye dönüşebilirim
Cevap
25Cevap
Sinirli olmaktan hoşlanmıyorum fakat kibirli egolu kendini beğenmiş insanlara çok sinirleniyorum. Demin ismi lazım olmayan birine bu nedenlerden dolayı çok öfkelendim. bu hayatta insan herşey olabilir. O ego kibir bir anda sıfır olur. Yazık.
Kötü değil ama Tony Montana olurum
Benden kotusu olamaz.. onun icin sinirlenmiyorum...
Yani evrim gecirecek levele gelmeden ortami terkediyorum
Şoker
Benden bu çıkıyo hacı
Fazla film izlemenin verdiği sonuçlardan sonra sabırlı tiplerden olabiliyorum.
Bebeğim belatrix 🥰
Olmak istedigim Harley Queen aslında olan Medusa 😊
Hulk diyeyim bari. Sinirlenince yeşil dev oluyor ya shshe
Sinirlenince cennet mahallesindeki pembe gibi oluyorum
Vampire dönüşüyorum. Karşımdakinin içindeki kanı emebilirim.
Kötü bir karaktere bürünmüyorum lakin yıkıcı olduğu doğrudur.
Ejderha gibi bir şey oluyorum. Benim dedem ejderha soyundan zaten.
Vampir o an yani gercekten birinin kafasıni kopartıp kanını emebilirim 🧛♀️😶
Küser çıkar giderim bulaşmam kimseye
Kendimin farkında olmuyorum..
Sihirli annemde ki taci
Nocturne ün ultisi gibi oluyorum aaq
Kötü olmam.. Superman olurum..
Kalp kırmaya endeksli oluyorum.
Burunsuz reizzz tabi 😂😂
Kırıcı konuşurum başka zararımız olmaz
Cadı kadar sinsi ve plancı olurum
Mr. Nugget olabiliyorum
Ben kurtadam oluyorum
Cadı oluyorum
Aşk-ı memnu Firdevs
lord voldemort 😄
Bruce banner. 😇
Harley Quinn 😀
Gulyabani
Negan 🤨
Cadı oluyorum
Erol Taş.
01 CIO
Tazmanya canavarı
Cadi şila
Yilana dönüşüyorum
Senin gibileri sokmak için
Tıssss :)
Iste sinirlendigimde yilanlar gibi sinsi oluyorum gizliden sokuyorum...
Sevmiyorum intikamı. Sokacaksam direk sokarım.
Ben sinsiyim intikam almadan birakmam
Hayat senden daha üretken :) Sen sahibine bırak seni üzeni. Emin ol hayat daha iyisini yapar
Yapacak bir sey yok boyleyim intikam almam sart yoksa sinir krizleri geciriyorum
Kendine zarar verir ama bu, dikkat et olur mu
Ederim teşekkürler
Hain Kostok
Kapak resmi olarak Bellatrix'i koymuşsun, iyi olmuş zira kalbimi çaldı en büyük kötü o :))
En büyük olmasa bile sevdiğim kötülerden :)
@Minechan Dövüş Kulübü'nde de var. Ayrıca mevzu güzelliği değil deliliği. Enerjik, deli dolu kız tipi çok hoşuma gidebiliyor
H. z Muhammed oluyorum
Pek sinirli olmam
Sinirli kadın harika olur.
Soru siz sinirlenince kim oluyorsunuz şeklindeydi ama.. :)
Ben hep sakinim. Sinirli bir kadın azarlasa beni işte bu süperdir.
Resmen "HULK"
Ağlıyorum sinirden
Kötü olmam ki ben
Şahin k
Sönmez Reyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar