Birşeyi onaylamak için mi, yoksa söylenecek birşey kalmadığında mı?



İkisi de değil. Söyleyecek sözüm de vardır onaylayacak ya da onaylamayacak fikrim de. Karşımdakinin beni anladığı kadarım. Olmayınca zorlamaya gerek yok. Bırak öylece kalsın.
Pes ettiğim ya da vazgeçtiğim, karşımdaki insanı ciddiye almadığım, sinir etmek istediğim zamanlarda ✩
Ben bunun kadınlara patentli trip kelimesi olduğunu bildiğim için kullanmıyorum. :D
O zaman, “tamam” kelimesi ile değiştirelim onu? 😄
Seni mi kıracağım, tamam. :D
Onaylama kelimesi olarak kullanırım.
Genelde kullanmam
Kullandığım zamanda onaylamak için
Cevap
109Cevap
Beni anlamayan insanlara derim gadası
çok seviyorumdur ama konuşsam acıtcak konuşmasam küzcez peki diyip kırmızı kalp koyun 10 sate cevap vermeyin sordunda aşkım uyumuşum oysa gezmeler yalan malan 20 yaşındayım bir gelip geçiçi erkek için yani evlenmeye niyetim yok yüzden söylüyorum gençler gez toz 20 yaşımda biri için eve kitlemme kendimi one öyle tavugun kendi kendine pineisni kapatması gibi aynı.) dhuhufd
Karşımdaki insana laf anlatamayacağımı anladığım zaman.
Her yerde kullaniyorum
Onaylamak anladim ve sus konuşacak birşey yok anlamında
Çok yönlü kullanımı olan bir soz bazen onay bazen sözün bittigi yer bazen bir sitem bazen bazen peki peki iki kez söyleyerek kapa çeneni... ne güzel bir türkçe yaa seviyorum bu dili
yapicak bisey kalmadıysa
Bir umut kalmadığında veya bir konu hakkında mecburi olarak diyorum
Karsimda ki insana anlattigim halde anlamamakta israr edipte , kendi kendine yorumunu katiyorsa kullaniyorum :/
Susmayı tercih ettiğimde. Karşımdaki de sussun diye.
Karşı tarafın haklı olduğunu ama benim sitemim olduğunu fark ettiğim zamanlar da peki öyle olsun derim.
Nefret ettiğim için ve bir konuşma da kullanılmasını hoş karşılamadiğim için o kelimeyi kullanmam ben.
mesela biri bana soru sorar cinsel iliskiye girelimmi diye o zaman peki kelimseini kullanirim en cok o zaman
Bu kelime benim için iki farklı kullanım alanına sahip:
1) Karşımdakinin tartışmayı uzatacağını anladığımda
2)"Görürsün sen!" dediğimde.
Katsindaki kisi senden yuksek ve agzina ona soyluycek bir suru sey geldigi anda ic gecirerek dedigim hir kelime peki cogu zaman kurtaricim
Kullanmam genelde ben , Peki neymiş canım içine atacağına bişeyleri söyle, anlamazsa karşı tarafın ayıbı olsun
Bazen trip bazen kabulleniş bazen bitiriş değişiyor
Kırıldığım zaman ufak bir pekiden başka bir şey söylemem.
Söylenilcek birsey kalmadigin da ve anlamadiklarinda #Vesselam
Kullanmamak için çok uğraştığım bir kelime. Zorunda kalmadıkça demem.
Olaylar anlamsız bir şekilde uzamaya başladığında...
benim için söylenecek bir şey hep vardır, peki diyip çekilmem
Söyleyecek birçok sözüm olsada karşı tarafın söyleyeceklerimi anlamadığını anladığımda
Karşımdaki insanın probleminin ne oldugunu anlamaya çalışırken
Peki ama neden gibi
Karşı tarafa artık söylenecek söz kalmamışsa çok kez kullanmıştım.
Söylediğim sözün bir onemi yoksa karsi taraf icin. Peki der gecerim.
Her daimm kullanıyorum cok guzel bir kelime bence..
Söylenecek bir sey kalmadığında soylenen herseyi onaylamak icin
Tamam, olur anlamında kullanmıyorum ama bazen trip gibi algılanıyor.
Söz gittiğinde, diyecek başka bir şeyim olmadığında. Özellikle biraz kızdığımda 😉
Her ikisi içinde kullanıyorum ama daha çok söylenecek birşey kalmadığında kullanıyorum
Hiçbir zaman "peki" kelimesini kullanmam, kısa tek kelimelik kurmam kuranlada mubattap olmam.
Karsimdakinin artik çenesini kapamasini istedigimde uzatmam peki der gecerim
Karşımda ki kişiye katlanamıyorsam eğer "peki" diyerek kestirip atarım
genellikle Soylenecek bir sey kalmadiginda Peking derim
Karşımdakş insandan tiksinip derhal kurtulmak istediğim zaman
Söylediğimin, hissettiğim herşeyin anlaşılmadığı anda. Peki diyorum. Ona da Peki.
Söylenecek şey kalıpta, söylemeye değer olmadığını anladığımda.
Çoğunlukla söylenecek bir şey kalmadığında nokta niyetine kullanıyorum.
Söyleyecek bir şey bulamadığımda kullanıyorum. Sloganım gibi bir şey oldu maalesef😅
Sinirli olduğumda, kıskandığımda, yorgun olduğumda, trip attığımda 😄
Umursamadığımda, konuyu kapatmak istediğimde, içime fenalık geldiğinde 😒😂
Ben en çok kızdığım ve onay veriyormus gibi yaptığımda kullanırım.
Sinirliyken ya da söylenecek bişey kalmadıysa kullanıyorum.
Onaylamak için de
İyi peki manasında
Küskünden de
Susmak istediğim zaman veya tartışmak istemediğim zaman kullanıyorum.
Karşımdaki kişinin beni anlamadığını düşündüğüm zamanlarda..
Şeyi birleşik yazanları gördüğümde peki demek istiyorum sadece peki.
Genelde sinirliyken söylenecek bir şey kalmadıysa kullanırım.
söylenecek bir şeyim kalmadığında. bazen de trip atmak için😌
Değişiyor en son canımı sıkan gereksize sussun diye peki dedim dhdd.
Israr etmek istemediğim zamanlar , trip atarken sjsj
Kulladığım kelimeler içerisinde bulunmayan hoşlanmadığım anlamsız lüzumu olmadığını düşündüğüm bir kelime
Lazım olunca kullanıyorum yani bir zamanı yok benim için :D
Karsi taraf sıktiysa artik oeki deyip sozu kesiyorum
Genel olarak bir şey bulamadığın zaman oluyor peki ya da hmm bu kelimeler den nefret ediyorum
Söylenecek bişey kalmadığında o peki o kadar şeyi anlatır ki aslında
ben peki diyorsam kirilmislik var ve o kirilmisligi yazdigimin anlamidir. kurt kisi yasar ayazi unutmaz ya oyle
genelde olumsuz yönde algılıyo insanlar trip gibi ama bence böyle düşünmek yanlış normal olarak da peki derim tamam yerine
Tamam anlamında kullanırım bazen de. karşımdakiyle uğraşmak istemediğimle..
birine laf anlatamadığımda ve kelime dağarcığım yetmediğinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar