“Peki” kelimesini en çok hangi zamanlarda kullanıyorsunuz?

Birşeyi onaylamak için mi, yoksa söylenecek birşey kalmadığında mı?
“Peki” kelimesini en çok hangi zamanlarda kullanıyorsunuz?
“Peki” kelimesini en çok hangi zamanlarda kullanıyorsunuz?
Cevapla