Eğer bugün hayatınızın son günü olsaydı, şu an yaptığınızı yapıyor olur muydunuz?

Hayırlı cumalar olsun.

Hayırlı günler olsun cümleten ❤️😊


Hayırlı günler olsun cümleten ❤️😊


Enayi gibi biriyim zaten,, bunca zamandır aptalın önde gideniymişim.. bazı şeylerde hem aptal olmuşum hemde geç kalmışım.. çok şükür mantıklı düşününce nelerin farkinda olabileceğimi anladim... 1 dilek hakkım olsaydi 1 sene öncesine giderdim.. YANI KISACASI GEC BILE KALMIŞIM.. çok önceden mantigimi kullanmam gerekirmiş.. bugün yapmam gerekenler 1 sene öncesinde anlamam gereken şeylermiş.
Gidip mezarlığa kendi mezarımı kazardım : dd
Kefenimi giyerdim :D
Ölülerle sohbet etmeye başlarıdm :D d
Alıştırma yapardım o sıra atıştırmalık bir şeyler alırdım yanıma kuruyemiş çekirdek akardık ruhlarla dans ederiz :Dd
Hayatımın son gününü ders çalışarak geçirmezdim galiba. Büyük ihtimalle anneme giderdim. Ona sevdiği şeyleri alır bol bol sohbet ederdim.
Annenle babamın yanındayım, ablamda geldi 😍
Evet, yaptığımı yine yapıyor olurdum 🤗♥️
Annemle 😂
Cevap
23Cevap
sabah 8 aksam 12 ıcerdım reıs full ama kafam nasıl guzel oluyodu bılıyomusunnnnn ama nasııııııııııııı
Ama kafamız nasii guzel? 😂
@AlexxMurphy amaaaa nasıllllllllllllllllll
Denemeleri bir kenara bırakıp, yapmayı sevdiğim her şeyi yapar sonra da yollara düşerdim.. 😊
Son kez gormem gereken kisiler olacak onlari gormeye giderdim, deniz kenarinda kesinlikle bir kahve icerdim
Tüm haksızlık yapanlari teker teker öldürürüm polisler son gün olduğu için birşey demez degilmi 😅😂🤣😅😂🤣😅😂🤣😅😂🤣🤣😂😅🤣😂😅😅😂🤣😆😆😆😁😁😁
Çalışmak yerine Ailemle vakit geçirirdim Allah'a dua ederdim yaptığım hatalar varsa af etsin diye
Koşa koşa sevdiğimin yanına giderim yani şu an yaptığımı yapmam.
şu an yaptığımın önemi yok son günü olsa oturur annemin dizine gelcek olan misafiri yani ölümü beklerdim
Hayir olmazdim. Tabi son gunum oldugunu biliyor olmam gerek. Belki de son gunumdur ama bilmedigim icin yapiyorum.
Evet olurdum yine. Cunku anormal cok asiri seyler yok hayatimda.
Sanırım ailem ile vakit geçiriyor olurdum
Evet yine aynen şu an olduğu gibi kahve sigara içiyor olurdum. Son nefese kadar ❤️
Sanirim olirdum nede olsa son gunu olmadigi ne malum
Banka soyar, parayı aileme teslim eder bir miktarınıda ezerdim:)
@uzak21durun sana diyor...
Yapmak isteyipte korkup yapamadıklarımi yapardım.
Odaya kapanır ölümü beklerdim
Anında tövbeye geçerdim
Ölene kadar sigara icerdim 😂😂😂
He yine uzanıyor olurdum
Olurdum. Ailem ile birlikteyim
yemek yer isgara yakarıdm
değişen bişi olmazdı kanımca
Hemen kendime bir partner bulurdum.
Muhtemelen yapmazdım şu an yaptığımı 😂
Napıyonki😅
Üzerinde düşünmek lazım
Ona son bir kez sarilmk
Bunu bilseydim farklı olurdu
Kelimei şehadet getirip ölmeyi beklerdim
Olurdum
Evet
Hayır
Tabiki yapıyor olmazdım
Hayır tabiki kim takar kpssyi o an🙂
Olamazdım
Hayvan beslemek
Olmazdım
Hayır
Soygun yapardım
Hayırrr
ailemle olurdum
Hayır...
25 vakit namaz
Şeytan taşlardım
Yapmazdm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar