“Hiçbir şey için geç değildir” klişesini onaylıyor musunuz?

Merhabalar,

Biraz önce 2 soruya üst üste aynı yanıtı verince, hemen böyle bir soru sormak geldi aklıma (Yaratıcı bir üyeyim sanırım, maşallah). Gerçi başka sorulara da bu yanıtı yazdığım oluyordu.
Bahsi geçen sorular, görüşler;
Bahsi geçen sorular, görüşler;
Güzel sorular soruyorum gerçekten, bugün de güzel soru ürettim kendimi tebrik edeyim, tebrik ederim Mireya (Gerçek adımı kullanmayayım sonra adımı kullanıp mesaj yazarlar her birine nereden tanıyorsun diye yanıt veririm, sonra kötü insanlar çıkarlarsa uğraş dur)
Sorunun kapağı için güzel bir görsel de koyayım;
İşte şimdi tam oldu.
İşte şimdi tam oldu.
Bence hiçbir şey için gerçekten de geç değil. Sağlık varsa her şey yapılabilir, ve tabii bu cümleye gerçekten tüm kalbimizle inanırsak. Peki ya sizin görüşleriniz ne yönde?
#Mireya
“Hiçbir şey için geç değildir” klişesini onaylıyor musunuz?
Cevapla