Biraz önce 2 soruya üst üste aynı yanıtı verince, hemen böyle bir soru sormak geldi aklıma (Yaratıcı bir üyeyim sanırım, maşallah). Gerçi başka sorulara da bu yanıtı yazdığım oluyordu. Bahsi geçen sorular, görüşler;Güzel sorular soruyorum gerçekten, bugün de güzel soru ürettim kendimi tebrik edeyim, tebrik ederim Mireya (Gerçek adımı kullanmayayım sonra adımı kullanıp mesaj yazarlar her birine nereden tanıyorsun diye yanıt veririm, sonra kötü insanlar çıkarlarsa uğraş dur) Sorunun kapağı için güzel bir görsel de koyayım; İşte şimdi tam oldu.Bence hiçbir şey için gerçekten de geç değil. Sağlık varsa her şey yapılabilir, ve tabii bu cümleye gerçekten tüm kalbimizle inanırsak. Peki ya sizin görüşleriniz ne yönde? #Mireya
“Hiçbir şey için geç değildir” klişesini onaylıyor musunuz?
hayır diyordu bir dağ köylüsü hiçbir şey için geç değil ve geç değil bir şey için hiçbir şey bişey vardı öyleyse bişey beni çeken gecenin duldasından uzağa kocaman çayırlara çeken bişey gümrah ırmaklara sonra sıcağa sonra acıya sonra yaralarıma merhem olmaya kapıma dayanan bişey
Kesinlikle geç kalınmışsa geçtir.. zamanlama her anlamda önemli, buna da katılıyorsun eminim... Hiç bir şey Geç değil sözü "zararın neresinden dönersen ; kardır" sözünün türemişidir...:)
insanın içinden ne geliyosa bence yapmalı iste 80 ister 10 yani olumsuz bakan arkadaşlar için 80 yaşındasınız ve bir çoçukla evcilik oynamak çok istediniz hatta istemeniz bile yeterli 80 yaşımdayım diye yapmicakmısınız ya da 10 yaşınızdasınız 10 yaşında oldunuz için birine aşık olmicakmısınız biraz farklı bakış
İyi bir soru olduğunu düşünüp kendimi tebrik ettim. Sitede diğer beğendiğim soruların, bencelerin sahiplerini de aynı şekilde görüşlerimle tebrik eden biriyim.
Eğer hâlâ aynı heyecanla istiyorsa evet belki, ama heyecan, istek, sevinç o duygularla başlamak farklı o işe.. Birde bıkkınlık ve bitmişlik hissiyle.. Hiçbirşey için geç kalmayın, mutlaka erken davrananlar olacaktır.
gec degil egitim ögretim is hayati, önemli olan sensin ve icindeki Enerji, bastan negativ dusunursen zaten yapamazsin, inanmak basarmanin yarisidir bosuna dememisler
onaylarim tabi ilk ben imzami atarim. universitede ilk mezunumuzu 60 yasinda verdik ne geci erkenmis ben bunu ogrendim birde pesetmedi yuksek lisans yapiyor👏
Bazı şeyler için geç 😀 Bir anlamı kalmıyor çünkü, delice istediğin istekler belli bir zaman sonra o kadar gereksiz geliyor ki, istemiş olmaya bile gülüyor insan 😛
ne gecı reıs bızım burda bır abı var 43 yasında 27 yasında hatunla evlı 2 de cocugu var hatundan genc duruyor arada alkole gelır bızle alayımızdan genc yemın edıyrum
Onaylamıyorum, bazen gec kalmışlıklar yasariz telefisi olmaz, bazen her sey icin cok gectir. Bu tezinizi çürütürüm emin olun.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
çok zor bir soru bu ama yinede cevap vereyim insanın vizyonuna hayata bakışına bağlı şöyle ki eger kişi hayattan zevk almaya anı yaşamaya çalışıyorsa ve tecrübe biriktirmekse hedefi hiç bir şey için geç değildir
En İyi Cevaplar