Kuran-ı Kerim okudukça dinden soğuyorum. 4 cariye falan. Okumamalı mıyım?

Müminûn, 23/5-6 ve Nisa, 4/3 misal iki örnek sadece daha bir ton sorum var. Benim için ayıp bu kölelik cariyelik ve eşine kuma almak vs
Kişiliğime karakterime uymuyor
Kuran-ı Kerim okudukça dinden soğuyorum. 4 cariye falan. Okumamalı mıyım?
Cevapla