Hata yapar, pişmanlık duyarız, sonra tekrar aynı hataya düşeriz.

Bizi o hataya çeken nedir?
Neden pişman olduğumuz halde tekrarlarız hatalarımızı?

Neden pişman olduğumuz halde tekrarlarız hatalarımızı?

belamı arıyorumdur.
Zevk alırız çünkü
Cevap
0Cevap
Adam akıllı acı çekmeden anlamıyoruz da ondan yapıyoruz
Aynı hatayı yapan diğer insanlar
Ruh halimiz.
Ahh bazı zaaflar...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar