Cüneyt arkin abimizin tepkisini verir miydiniz?
https://youtu.be/efOGRdxcTJo
https://youtu.be/efOGRdxcTJo
Ben bunu bir hemşireye dedim , ucunda hafif hava boşluğu vardı ipnenin, fark etmiştim böyle bişey ve replik aklıma geldi, Dedim Hemşire hanım şııngada boşluk olması normal mi diye ,
Şırımgayı düzeltti vurdu iğneyi :D
Filmi izlememişti galiba
Olmamiş oyle. Gordugun an cuneyt abi gibi depigi yapistiracaksin 😂
Cüneyt arkın'ın doktorluk bilgisinden yararlanarak senaryo'ya eklenmiş sahne olabilir bu ancak. :D Aktörlüğünü de baz alarak tabi. O nasıl göz? Nasıl gördün sen onu. :D
Cuneyt abimiz ne ederse güzel eyler. Hak etmiş doktor bence 😂
Yavaş yavaş ölmeyi beklerdim
Neden
Farklı bir deneyim olurdu ne bileyim böyle hava boşluğuyla ölmeyi düşünecek kadar saçma bir an yaşardım
Anladim 👀
(Kesinlikle ölmek istemiyorum tabiki) ne güzel
Cevap
5Cevap
Hahaha aynı tepkiyi verirdim
😂😂
Süper tepkiymis aynı tepkiyi verirdim 😁😂
Ağrısını hissettimm be
Hiçbir sey dhdjsjhdhfhc allah rahmet eylesin
🤣uyarırım diplomayı manavdan mı aldın derim 🤣
neden bunu izledim ki ahsjdjdjfkfkfkfjg
Videodaki gibi olurdu
Bu kadar cool değilim :/
turkish james bond oooo
aynı böyle tepki veririm acımam sdfsdfsd
Bende. Canimdan kiymetli mi çakarim uçan tekmeyi 😂
Çoğu orspu çocuğu zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar