Rahatlamak için içimdekileri kağıda yazmak istiyorum ama bir türlü başlayamıyorum. ne yapmalıyım?

Rahatlamak için içimdekileri kağıda yazmak istiyorum ama bir türlü başlayamıyorum. ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Rahatlamak için içimdekileri kağıda yazmak istiyorum ama bir türlü başlayamıyorum. ne yapmalıyım?
Rahatlamak için içimdekileri kağıda yazmak istiyorum ama bir türlü başlayamıyorum. ne yapmalıyım?
Cevapla