Hayatımı yazmak istiyorum ama nereden nasıl başlasam?

Hayatımı yazmak, kaleme almak istiyorum. İlerideki bana armağan olsun, torunlarıma hatıra kalsın diye. Dandik yazı stiliyle deyil yıllarca düzenli olarak emek verip güzel birşey çıkarmak istiyorum. Hayata iz bırakmak için. Ama başlayamıyorum. Yazarlığın kuralları nedir? Nasıl yazılır, nereden başlanır? Ne yapsam?
Hayatımı yazmak istiyorum ama nereden nasıl başlasam?
Cevapla