bir ara özgüvenim tavan yapmıstı onun icin.. Sonra baktım uzaklastı.. Geç cevaplar veriyor. Sessizleri oynuyor.. Ama online hep.. Bende özgüvenimi yitirdim. bir nevi kaybedis...
ağızlarına tuvalet terliğiyle vurasım geliyor onların
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok güzel soru olmuş. Mesela gerçek hayatında hiçbir vasıf edinememiş asosyal tiplerin çoğu fenomen ve moderatör olmuş bu sitede. Sanki çok önemli bir şeymiş gibi ego yapıyorlar bir de.
En İyi Cevaplar