Herşeyden çok çabuk sıkılmak , vazgeçmek , pes etmek bir çözüm arıyorum yardımcı olurmusunuz?

Uzatmak istemiyorum 21 yaşındayım üniveste öğrencisiyim sorunum şu herşeyden herkesten anında sıkılıp vazgeçebiliyorumi. Hiçbir zaman hiçbir işim tam olmadı hepsi yarımdı. Altyapı müzikleri yapıyordum bunun için gerekli enstrumanları aldım 1 2 müzik sonrası bıraktım bir enstruman öğreneyim dedim Ney'de karar kıldım belki yola sokar diye 4 ay uğraştım sonra bıraktım sayamayacağım birçok spor dalında çok iyi gidiyordum bıraktım. Yaşadığım şehirden okuduğum okuldan nefret eder kendimden soğur hale geldim 2 yıldır dışarı adımımı atmadım sayılır odamdayım hep müzik dinleyerek saatlerce oturuyorum ve oturmaktan nefret ederim. Kendime defalarca kez hedefler koydum ama yine yarı yolda bıraktım. Ayran gönüllü derler ya öyle fakat ben istemiyorum böyle olmayı bir insan kendinden dahi sıkılırmı be? Önceden de oluyordu fakat 2 yıl önce askeri mülakattan elenmem ve kız arkadaşımın 2 yılı sebepsizce birgünde hiç etmesinden sonra patlak verdi. Aklınıza gelecek herşeyden 1 tutam katın ortaya bir cacık çıkmıyor sanırım buda benim lanetim çözüm fikri olan kardeşlerim ve büyüklerimden tavsiye bekliyorum.
Herşeyden çok çabuk sıkılmak , vazgeçmek , pes etmek bir çözüm arıyorum yardımcı olurmusunuz?
Cevapla