Yaşamam için hiç bir sebep yok sizce ölüm çare mi?

19 yaşındaym genç güzelim ama hç arkadaşım yok derdimi amlatacak bir arkadaşım yok dostum yok hiç kmse beni takmıyor değer vermiyor bana sevgilim vardı oda beni terk etti ailem desen yine değer görmüyorum bu bana çok acı veriyor sizce ölüp kurtulmak çare mi
Güncellemeler
+1 yıl
nasıl arkadaş ortamm olur sizce? ayrıca yorum yapan herkese çok teşekkür edrm sizle konuşmak çok ii qeldi
Yaşamam için hiç bir sebep yok sizce ölüm çare mi?
Cevapla