Eminim herkez hayatında bir çok an böyle his etmiştir. Ama herkez gibi bizde yasamaya devam etmeliyiz. Hayatın kolay olduğunu ne geçmişteki insanlar nede şimdikiler söylemiyor. Rabb'in koskoca bir ömür vermiş sana. Daha 50ye kadar yaşamadınki, hayatının güzelmiş değilmi diye karar vermeye ;) Arkadaş konularınıza takma kafana. Bende küçüklüğümden belli öyle sorunlarım vardi, kimse beni takmazdı. Ve şimdi 24 yaşındayım, ve küçük bir çevrem var. Hayatta çok şey değişiyor, hep aynı kalmiyor. Birtek sen böyle his etmiyorsun kendini, senin hislerini, duygularını yaşayan çooook kişi var bu dunyada. Onları tanimasanda, onlar senin hayat arkadaşın çünkü onları tanımadığın halde, aynı şeyleri yaşadığınız için zaten arkadaşsınız ;) ben senin yazılı arkadasın olabilirim :DD
01 Yorumla
Soran+1 yılama herks seviliyor bir tek ben böyleyim bnce
En İyi Cevaplar
+1 yılbir arkadaşım vardı senin gibi intihar etmişti ben bulmuştum onu öyle hastanede günlerce aylarca başında ben beklemiştim ama ölüm çağre değil güzelim daha çok gençsin yazık etme kendine ilerde geçer bugünler buda dertmi dersin yani insanların daha büyük sorunları var bunları düşün
03 Yorumla
Soran+1 yılyanlızlığın bu kadarıda ağır qeliyor keşke bir dostum değer veren tek bir kişi olsaydı o zaman oda bana yeterdi
- +1 yıl
canım ailenle yaşıyomuşsun sen gene ben ailemden kilometrelerce uzakta tek başıma tanımadıgm insanlarla bir odada yaşıyorm bnmde arkdsım çok az sınfta kmse ile muhattp olmuyorm ya ben ne yapaym sabır yani
Soran+1 yılsen seviliyorsun ama
+1 yılSaçmalama lütfen :) yaşamak için bissürü sebebin var, ben böyle kötü hissettiğimde hastaneye gidiyorum, sanada tavsiye ederim git o koridorda bir 10 dk otur ölümü düşünmeyi bırak aldığın nefes bile güzel gelecek sana ;) hem ölünce nolucak bilmiyoz bile iyi kötü yaşa eğlen arkadaşın mı yok hiç dert değil ekle beni ben senin arkadaşın olurum :D
şaka bir yana arkadaş bulunur aileysede değer verdiğini göstermeyebilir ama onlar için değerlisindir muhakkak herkes sevgisini aynı şekilde gösteremeyebilir :) HAYAT GÜZEL03 Yorumla
Soran+1 yıl:)) tm teşekkür edrm
- +1 yıl
Afferin bak sözde dinliyosun çokta akıllı bir insansın daha 19 yaşındasın çok güzel günlerin olucak ben bundan eminim :) görüşmek üzere iyi yaşa keyif al
Soran+1 yıl:)) tm
Kişilik & Karakter konusunda 858 cevap paylaştı. Tabikide değil, aksine kolaya kaçmak, Daha bir dur bir sakin ol, okulunu oku iyi bir üniversiteye gir, iyi bir kariyer yap, hayat daha yeni başlıyor, yaşanacak çok şey var, sabırlı ol.
024 Yorumla
Soran+1 yılokumuyorum okusam bunları dert etmzdm zaten
Soran+1 yıllise bile okumadım ki :P babam istemedi
Soran+1 yılkaydımı yaptım pişman oldum açık lise olmuyor
Soran+1 yıl19 yaşında yeni lise bir için çok qeç bnce
Soran+1 yılbelki evliyken mutlu olurum diye 2.3 sene sonra evlenmeyi düşünüyorum
Soran+1 yılbizim yaşadığımız küçük yerde qenelde olmaz böyle şeyler
Soran+1 yılders çalışacak kadar kendimde değilim halım yok güçsüzüm bir işim var şimdilik
Soran+1 yılhem burada evli kadınlar asla çalışmaz kmse istemez bunu
Soran+1 yılailemle birlikte yaşıyorum beni başka bırakmazlar
Soran+1 yılburada böyle
Soran+1 yılvana başlı bir köyde yaşıyorum
Soran+1 yıltm çok teşekkür edrm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Sana gore ağır olabilir yaşadıkların ama uğruna ölmeyi göze alacak kadar değil. Neler neler var hayatta. Bu günler geçecek geçmeyecek olan ne biliyormusun? Insanların sevgisiyle ilgisiyle hayat buluyorsan daima uzulmeye mahkumsun. Önce kafanı değiştir bu hallerinden eser kaliyormu bak bakalım.
Günah olduğunun farkindasin ondan yapamıyorum diyorsun birde. Yapmana gerek yok düşünmen bile yeterli.01 Yorumla
Soran+1 yıltm teşekkür edrm
+1 yılKendini öldürmek çare değil büyük bir saçmalık ve büyük bir ceza getirir Yaradandan.Sen böyle şeyler düşüneceğine benim yanlışlarım neler? nasıl kendimi düzeltebilirim daha dost canlısı olabilirim diye düşünüp gayret etsen herşey düzelir zamanla.Git seni en çok tanıyan birinden yanlışlarını sor, hatalarını öğren darılıp kırılmadan üzerinde düşün iyice.
02 Yorumla
Soran+1 yıltm yapacam bunu teşekkür edrm
- +1 yıl
Rica ederim.
çare tabiki otobana git kesin olması için hızla gelen tırın altına at kendini tam kesin olması için tıra karşı koş seni emniyet şeridene atıp kurtulma ihtimaline karşı çok hızlı koş...zehir falan kullanma ama silah bulursun direk kalbine veya beynine sık...apartmanın en üstünden aşağı atma öğle saatleri asfalt yumuşar gece sert olduğu zamanda atla ya da kesin olsun...
07 Yorumla
Soran+1 yıldalga qeçiyorsunuz demı oysa bn ciddiyim
Soran+1 yılşaka yapıyorsunuz
+1 yılMutluluk sahip olduğun değerlerdir, bunları kaybetmeden kıymetini bil. Dünyada eşsiz olduğunu sakın unutma. Birileri için özelsin, yeter ki fark edin. Hayatın her anı umutla yaşanır, bir an bile umutsuz olma. Kırılganlıklarınız ve dargınlıklarınız geçici, dostluklarınkalıcı olsun, Günün en güzelinden ve sevgi dolu olsun... bir GÜNAYDIN la başlar herşey :)
17 Yorumla
Soran+1 yıldost yok ki kalıcı olsun
- +1 yıl
demeden bilemezsin ki
- +1 yıl
bak ne diyor şair... Dünyada eşsiz olduğunu sakın unutma. Birileri için özelsin, yeter ki fark edin.
Soran+1 yılgüzel demiş
- +1 yıl
takip edebilirsin beni ayrıca mesaj ta atabilirsin iyi dinleyiciyimdir :)
Soran+1 yıltm teşekkür edrm
- +1 yıl
özelden mesaj yollarımısın bana tanımak konuşmak isterim seninle şeker :)
Bende kendimi öldürmek istiyorum dünyada oyalanmak yerine.
Tamam intihar ettin öldün diyelim , o anki acının zaten anatılmaz bir tarifi var.
Arkanda bıraktıklarını unutuyorsun , Anne , baba , teyze , dayı , hala , amca arkanda onlarca kişi senin için ağlayacak göz yaşı dökecek..
Ee o insanları üzdüğüne deyecek mi?
Bir arkadaşın yoksa ben arkadaşın olayım.
Derdini anlat elimden geldiğince yardımcı olurum.02 Yorumla
Soran+1 yılçok teşekkür edrm
Öldükten sonra ne olacağını biliyorsan söyle ona göre tercih yapmanda yardımcı olalım, ama ölüm çare değil bunu bil. Çok güzel olduğun için belki sana yanaşmaya çekiniyorlardır. Kızlarda kıskanıyordur. Biraz olumlu yaklaş hayata tek yapman gereken bu..
03 Yorumla
Soran+1 yılyok o kadarda qüzel değilim cana yakınım
Soran+1 yıltamam :)) :)
+1 yılSaçmalamışsın. Ben ailemi kaybettim depremde hiç ama hiç kimsem yok köpeğimden başka. Ne sevgilim oldu bu güne kadar ne arkadaşım adam gibi. Tek dostum köpeğim oldu. Yazılımcıyım kendi evimde kendim köpeğimle yaşıyorum. Ama yaşıyorum sonuçta. Şunları kafana taktığın için bence utanmalısın kendinden. Daha kötü durumda olanlar hayata tutunurken kıçı kırık 2 dostum yok diye yakınman... Neyse
03 Yorumla
Soran+1 yılbaşın sağolsun sizde haklısnız ama bir kız bir erkk arasında fark var erkkler daha güçlü
- +1 yıl
Daha mı güçlü? 22 yşaında eşşşek kadar adam her gece köpeğime sarılıp ağlıyorumb en nerem güçlü benim
Soran+1 yılbnce yine güçlüsün ağlayan insan güçsüz değil ki
Gizli Üye(36-45)+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q1192823-hic-koseye-sikistiginiz-oldu-mu-ruhunuzun-daraldigi
Sanırım su an seninle aynı hisleri paylasıyoruz.01 Yorumla
Soran+1 yılevet
+1 yılkaramsar düşünmemelisin. eger sosyal bir insan degilsen arkadasın olmayabilir. fakat üzülecegin bir konu degil bu bence. istedigin zaman arkadasın olabilir. problem etme bu kadar. istedigin zamanda arkadasın olabilirim ya da buradaki bı cok kişi olabilir. ;) hayat herşeye rahmen yaşamaya değer.
02 Yorumla
Soran+1 yılgaliba öyle teşekkür edrm
- +1 yıl
rica ederim.
+1 yılHerşeye Ragmen Hayat Yaşamaya Deger Güzel Kardeşim.İleride Kendi Aiileni Kurucaksın Çocuklarınla Aiilenle Bir Ömür Mutlu Olucaksın İnan Bana.Bu Yüzden Ayakların Yere Herzman Sert Bassın Anlaştıkmı
04 Yorumla
Soran+1 yılbir baktın ilerde çoçuklarım kocam tarafından bile sewilmdim
Soran+1 yılona hç hç dayanamam
- +1 yıl
Ben sana abin olarak tavsiyemi verdim.Ama görüyorumki kalbin mühürlenmiş.Bu yüzden hayatında başarılar dilerim
Soran+1 yılteşekkür edrm
hayır çare değil...olamazda..bukadr çabuk pes etmek sana yakışmıyor emin ol...eğer istersen ben varım diyelbirm:) ekle beni dinlemesinide sır saklamasınıda birim emin ol.
06 Yorumla
Soran+1 yılyanımda bir dostum olmadıktan sonra msjda 1000 kişiyle dertleşsem kaç yazar
Soran+1 yılolsa farkederdim
Soran+1 yılne qüzel demiş mevlana
Emin ol ölmek çare olsa dünya şuan 6 milyar kişi olmazdı ölüm çare değil ve eğer çok sıkılır dertleşmek istersen yardımcı olurum bana ulaş muhabbet eder dertleşiriz :)
03 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür edrm
Soran+1 yıltamam :)
+1 yılvalla arkadaş öbür dünya güllük gülüstanlık değil...ölünce hesap bizi bekliyor sen ölme işini ertele...:))
02 Yorumla
Soran+1 yılhaklısnız qaliba :)
- +1 yıl
:) öyle elden tek bişey gelir yatırım o tarafa ne kadar bonus götürsen o kadar kar
ölmek tabiki çare değil. hayatına yeni renkler, yeni uğraşılar kat. göreceksinki gün geçtikçe hayat daha da güzelleşecek.
01 Yorumla
Soran+1 yılne gibi ne yaptıysam olmadı
Bütün dünya sana karşıymış gibi bir düşünce içindesin ama ölmek yerine bir şeyleri kendinden başlayarak düzeltme yoluna gidebilirsin
04 Yorumla
Soran+1 yılnasıl düzeltebilirim ne yaptıysam olmadı
Soran+1 yılhç biriside değilim
+1 yılbence sen abartıosun millet aç poposuna giyecek donu yok böyle şeylere takılma geçici düşünceler bunlar...
07 Yorumla
Soran+1 yılzor
- +1 yıl
anne baba evladını sevmez mi ya neyin kafası bu sen bir adım at git bir sarıl bak nasıl hissedeceksin...
Soran+1 yılkızgınım da babama onu hç sewmiyorum
- +1 yıl
sevgisizlik sadece sana zarar verir... babalar belli edemez ama en çok onlar sever...
Soran+1 yılben sevvmiyorum o sewsede artk bişey etmez o hayatımı bnden aldı zaten
- +1 yıl
ne yaşadın ki bukadar...
Soran+1 yılarkadaşlarımı o beğenmedi bnden uzaklaştırdı okumama izin vermedi okusaydım bnmde okuldan arkadaşlarım qüzel bir hayatım olurdu
Ölmek hic biseye care degil eger arkadadin yoksa ve bir derdin varsa ks de rahatlikla paylaşabilirsiniz he utaniyorum uku orta sormaya dersen arkadas ekle elimden geldigince yardım ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür EDRM HAKLSINIZ
Ölmek çaremi sence sana şunu diyim en fazla iki üçgün bilemedin bikaç ay alarlar sonra hayatlarına devam eederler sakın deneme bazı şeyleri uzun uzun anlatmak istemiyorum burdan
12 Yorumla
Soran+1 yılevet
Bence bu şekilde kendine haksızlık etme daha çok erken bazı şeyler için senin yaşlarında birçok şey yaşayacaksın çok hata yapacaksın önemli olan az hata ile atlatabilmendir.göreceksin kibirkaç seneye yoluna girecektir herşey
02 Yorumla
Soran+1 yılumarım teşekkür edrm
+1 yılhepsi zamanla düzelecek şeyler.intihar asla bir seçenek değildir.yapanları gördüm öldükleriyle kalıyorlar.daha pozitif düşün.sağsın sağlıklısın. bir ailen, oklunun veya işin var.kendinden daha müşkül durumdakileri düşün ve şükret bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısız
Öl öll obur tarafta altin taslar ellerinde beklicekler seni
Sebebin olsun olmasin insan yasamaktan vazgecermi ya
Ölummus00 YorumlaCanım benim daha 19 yaşındasın! Üzme beni böyle konuşup!
01 Yorumla
Soran+1 yılben hep ağlıyorum nye hç sevilmiyorum diye
+1 yılSen burada bile insanların sana ulaşmasına engel olmuşsun, reelde nasıl ulaşıp da takacak.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:P hmmm
+1 yılSenin dediğin bursa kavunu oda bu mevsimde bulunmaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılanlamadım dalga qeçme
- +1 yıl
Dalga geçmiyorum bu mevsimde dost bulmak zor ha illa bir çevrem olsun arkadaş ortamım olsun diyorsan yoldan geçenle tanışılmıyor ama dershane kurs vb ortamlarda bir kaç kişiyle tanışabilirsin. İngilizce kursu. Ehliyet Kursu. Spor Slonu. Hem birileri ile tanışır hemde kendini geliştirebilirsin.
+1 yılyaşamak için nefes alman bile bir çare.. bırak arkadaşın olmasın ölmek ise son çare.. onuda bırak Allah alsın
04 Yorumla
Soran+1 yılinsan sevilmeye ihtiyaç duyuyor yaşamayan anlamaz bunu
- +1 yıl
sen birini sevmeyi denedin mi hiç?
Soran+1 yılhem dost hem sevgili çok sewdim ben ailemden çok onlara değer verdim ama onlar beni bıraktılar takmıyorlar artk
- +1 yıl
:S kronik vaka
+1 yılHayat savaşmayı öğretiyor merak etme, bir süre sonra gelirsin kendine
01 Yorumla
Soran+1 yılumarım
+1 yılYasamak icin sebep her zaman vardir. Annen icin yasa baban icin komsun icin ulken icin yasa. Ilerde cocugun olur onun icin yasa
05 Yorumla
Soran+1 yılannem dışında kmse umrumda değil çünkü bnde kmsenn umrunda değilim
- +1 yıl
Tamam iste annen icin yasamaya degmezmi
Soran+1 yılbilmiyorum
- +1 yıl
Annenin o kdr uzerinde hakki hatri yoksa zaten yasama bir zahmet. Ustelik anneler gunude geldi
Soran+1 yıldoğru
ölmek çare değildir derdini içine atma anlatacak birilerini bul bana nezaman istersen mesaj atabilirsin elimden geldiğince sana yardımcı olmaya çalışırım.
01 Yorumla
Soran+1 yıltm teşekkür edrm :)
değil tabikide ailen sana değer veriyordur ama sen daha fazlasını istiyosundur...arkadaşta doğru insanı veya insanları bulduğunda herşey daha güzel olur ve bunlarda zamanla olur hiçbirşey bir çırpıda olmaz...
00 YorumlaKendini başka şeylerle oyala ne yapmayı çok sevysn onu yap hemen pes etme dünyanın sonu değil..
01 Yorumla
Soran+1 yılHAKLISIN ÖYLE YAPACAM
+1 yılİstanbul 'da yaşıyorsan hak veriyorum. Koca şehirde yalnızım ulan.
13 Yorumla
Soran+1 yılyok küçük yerde
- +1 yıl
Bu dünyaya sadece güzel vakit geçirmeye geldim. O da olmuyor.
Soran+1 yılnye ist gibi bir yerdesn hemde
asıl bunca olan şeye rağmen ayakta durmayı becermektir güçlü olmak.
güçlü sağlam dur.07 Yorumla
Soran+1 yıldayanamıyorum artk biraz sewilmek istiyorum
Soran+1 yılyapamıyorum onlarada çok kızgınım
Soran+1 yılumarım işe yarar
Soran+1 yıltamam :9
- Kişilik & Karakter konusunda 431 cevap paylaştı.
+1 yılÖlüm çare olsaydı dünyada bir insan kalmazdı. Bizler senin arkadaşınız ya da sen öyle görmek istersen.
06 Yorumla
Soran+1 yılaynı şey değil ama
- +1 yıl
Neden olmasın ki, ölüm en son çare bile değil. Tamam zaman zaman bu düşüncelerde olabilirsin ama bu senin hiç dostun olmayacak anlamında değil. Sevgili ise senin seçim hakkın olmadığı gibi kimsenin böyle bir seçim hakkı yok. Gün gelecek sen onu veya o seni bulacak.
Soran+1 yılinşallah
- +1 yıl
Yaşamayı hak ediyorsun ;))
Soran+1 yılnerdn biliyorsun
- +1 yıl
Çünkü çok duygusalsın, hayatı sevmek isteyen bir insansın, bazı şeylere anlam veremeyen ama anlamak isteyen bir insansın. Sevdiğin zaman tam seversin, seni anlayan yok anlamalarını istiyorsun. Bunun için de yaşamalısın.
+1 yılHayat tıpkı bir satranç oyunu gibi.Bir bakarsın mat olmuşsun.Ama her biten oyunun yeni bir oyunu olmalı.Her defasında yeni bir oyuna başla lütfen.
10 Yorumla
+1 yılBen seni seviyorum <3
Ölünce daha mutlu olmazsın. Keyif almaya çalış hayattan.01 Yorumla
Soran+1 yıl:) teşekkür edrm yalanda olsa
+1 yılYemez öyle intihar. Can tatlıdır güzel kardeşim : )
01 Yorumla
Soran+1 yılhayat güzel değil
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende daha fazlası var bu saydıklarının hepside var ama ben nasıl güçlü duruyorsam sende durmak zorundasın duramıyosan git intihar et bekleten yok seni
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın
aman sende bunun için insan can sıkarmı arkadaşım yaşın kac daha
02 Yorumla
Soran+1 yılyaşamayan anlamaz
+1 yılbütün dertlerini dinleyebilirim istersen :) tabi sana kalmış
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür edrm
+1 yılhiçbişey için ölmeye değmez bence hayat çok tatlı.. ne olursa olsun..
02 Yorumla- +1 yıl
aynen dediğin gibi hayat herşeye rağmen güzel ama bazen sıkınlar dert yapıyor biraz...
Soran+1 yılne güzel düşünüyorsunuz
Kişilik & Karakter konusunda 313 cevap paylaştı. Karamsara baglama bu yasta yahu:) cok arkadasin dostun olur merak etme..
01 Yorumla
Soran+1 yılinşalahhhhh
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana birşey söyliyeyim mi? İnsanlar sadece palavradan ibarettir ve benim palavraya alerjim var.Bu durumda palavradan uzak durmam gerek.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:) haklsın galiba
+1 yılBence anlamsiz. Ben cok. bekledim. herseyi yaptimm yine dondum dolastim ayni yere geldim. Birsey duzelmio. zaman gecsede.
00 Yorumla
+1 yıltakma ben takmıyom ama saçlarm beyazlıyor gene anlamadım valla :)
03 Yorumla
Soran+1 yılben sizin gibi güçlü değilim
- +1 yıl
ama annenle baban seni seviyordur demi onlar seviyorsa evlenene kadar onların sevgisiyeterde artar bile
Soran+1 yılonlarda sewmiyorlar
Kişilik & Karakter konusunda 543 cevap paylaştı. neden yalnız olduğuna öz eleştiri yaptın mı?
03 Yorumla
Soran+1 yılbnde bilmiyorum
Soran+1 yılalınganm biraz olabilir
- Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılsaçma bir düşünceden başka bir şey değil
01 Yorumla
Soran+1 yılyaşamadan anlıyamazsn
+1 yılayağına taş bağla at lütfen kendini.
01 Yorumla
Soran+1 yılanlamadım
öl kurtul bence de :)
04 Yorumla
Soran+1 yıltm :)
Soran+1 yılteşekkür edrm :)
bence hiç yaşama. intihar et gitsin
06 Yorumla
Soran+1 yılnye peki
Soran+1 yılSANADA ÖNERİRİM
Soran+1 yılsn nye öneriyorsan bnde öyle :))
Arkadaş mi lazım sana :p
03 Yorumla
Soran+1 yılevet dost
Soran+1 yılTM TAKİP ETTİM SENİ
ölüm hiçbir şey için çare değildir.
01 Yorumla
Soran+1 yılHAKLISINIZ
- Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılbende olmek ıstıyorum ama gunah :(
06 Yorumla
Soran+1 yılgünah olmasa çoktandr yapmştım zaten
- +1 yıl
aynen bu dunyadan nefret edıyorum :(
Soran+1 yılaynn
- +1 yıl
senın derdın ne
Soran+1 yılsevgilim beni terk etti dostum yok sevilmiyorum hç falan işte...
- +1 yıl
sevgılın neden terk ettı
+1 yılBence kesin intihar et.
01 Yorumla
Soran+1 yılnye
+1 yılBunlar 2 gun sonra değişebılen şeyler
04 Yorumla
Soran+1 yılyıllardır değişmiyor
- +1 yıl
İstersen değişir
Soran+1 yılnasıl?
- +1 yıl
Okula gıdıyomusun
+1 yılYasamk güzel yaa Arkadasin olabilirim
01 Yorumla
Soran+1 yılaynı sey değil
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi sebebini oluştur.
00 Yorumla
+1 yılYeni çevre kurup 0 dan basla
011 Yorumla
Soran+1 yılişte onu nasıl yapabilirim size
Soran+1 yılsizce?
- +1 yıl
Sosyalleşerek. Daha cok ortamlara girerek.
Universitede okuyorsan bu basit.
Soran+1 yılevet basit olacaktı ama ünv okumuyorum işte malesef
- +1 yıl
O zaman sinava hazirlan once kendine bir hedef belirle
Soran+1 yılhedefim her zaman polis olmak tı
- +1 yıl
Olmuyorsa başka belirle
Soran+1 yılnasıl yani
- +1 yıl
Polis olamiyorsan başka bir sey ol. Senin kontrol edilmeye ihtiyacin var.
Soran+1 yılbaşka bişey hç düşünmedim
- +1 yıl
O zaman hak ettigini yasiyorsun
sakın öyle bişey yapma dah gençsin
010 Yorumla
Soran+1 yılzaten insan gençken en çok bir dosta ihtiyaç duyuyor sevmeye sevilmeye
Soran+1 yılvan sen
Soran+1 yıluzakta nasıl olacak o peki memnun oldum bu arada ilgin için de teşekkür edrm
Soran+1 yılteşekkür edrm
Soran+1 yıltm canm takip ediyorum seni
öl gitsin boşver yaşayıp napıcaksın
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 517 cevap paylaştı. ölmek sadece bir baslangıçtır
00 Yorumla- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar