İnsan kendiyle mutluysa kimseyle derdi olmazmış, öyle mi gerçekten?

Mutsuz olduğumuzda mi insanlara sasarız?
Mutsuz olduğumuzda mi insanlara sasarız?
İnsan kendiyle mutluysa kimseyle derdi olmazmış, öyle mi gerçekten?
Cevapla