Sessiz sakin olmak iyi bişey mi kötü bişey mi?

Yapım gereğince ciddi anlamda çok sessiz ve sakin bir insanım,herşeye parlamam yani belli bir sınır seviyem vardır daha çok sabretme taraftarıyımdır her konuda. herkesle kolay kolay muhattapta olamıyorum .Bazen yanlız kaldığımı düşündüğüm zamanlar bile olmuyor değil.Ama bu kadar sessizllik ve sakinlik iyi bişey mi kötü bişey mi sizce?
Sessiz sakin olmak iyi bişey mi kötü bişey mi?
Cevapla