Kapalılık herkese yakışmıyor. Kapanmak cesaret ister değil mi?

Gerçektan kapalılık her kıza yakışmıyor. Kapalı olupta yüzü güzel olan kızlar gerçekten de güzel değiller mi? Kapanmak gerçekten cesaret istemez mi? Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın lütfen. Bende kapalıyım. Ve arkadaşlarım bana kapalılığı da yakıştırıyorlar. Arkadaşımın biri dedi kapalı olmak cesaret ister diye. Bende öyle düşünüyorum. Birçok kapalı kız ailelerinin zoruyla kapatılıyor. Ben kendi irademle kapattım. Bence herkes isteği gibi olmalı.
Kapalılık herkese yakışmıyor. Kapanmak cesaret ister değil mi?


Kapalılık herkese yakışmıyor. Kapanmak cesaret ister değil mi?
Cevapla