Hep tebessüm ediyorum doğrudur. . Dinliyorum ama kimseyi dikkate almıyorum doğrudur. . Kurallarını kendim belirlediğim bir hayatım var burnumun dikine bildiğimin peşine gidiyorum doğrudur. . Kimseye eyvallah etmediğim doğrudur. . Eşekler gibi çalışıp aslanlar gibi yediğim doğrudur. . Yokluğu acıyı bildiğim doğrudur. . Dilediğim gibi giyindiğim gezdiğim konuştuğum doğrudur. . Başkalarına eyvallah etmediğim eğilmediğim doğrudur. . Arkamdan konuşanlara tenezzül edip cevap bile vermediğim doğrudur. . Demem o ki herkes işine baksın hiçbirinizi sallamadığım doğrudur. . Şu an bunları üstüne alınanları bilip o ukala tavrımla tebessüm ettiğim doğrudur. . Bu da son doğrudur. .
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kendime ve sevdiklerime iyi bakmam gerektiğini ve değer vereceğim insanları çok dikkatli ve uzun elemelerden sonra sevmem gerektiğini öğretti. Bir de ev temizliği yaparken fazla kimyasal kullanmamam gerektiğini, ağzıma da maske takmam gerektiğini öğretti.
Doğum ve ölüm arasında bir film.. Herkes kendi filminin başrol oyuncusu.. Sigdirabildigim kadar mutluluk ve güzel anlar.. Öğrenebildigim kadar öğrenmek, kesfedebildigim kadar keşfetmek.. Acısı ve tatlısı ile her güne umutla uyanmak.. Dünya bir han biz ise yolcuyuz geriye ne kadar güzel hatıralar birakirsam o kadar iyi..
Dünyayı "cennet" yapabilirken, "cennet" hayâliyle yaşayıp dünyamızı "cehennem" hâline çevirdik. Düşünebilen varlıklar olan bizler değiliz. Her şeyi kendi elimizle mahvettik...
Üniversitedeyken dönem uzayacak diye strese girmiştim, 9 yaşında kalp naklini bekleyen ve o kadar kısa sürede nakil işlemi gerçekleşemeyeceğinden dolayı öleceğini bilen kız çocuğunun neşesini görene dek. Yaşasaydı 17 yaşında olacaktı bu yıl.
Hayat sürprizlerle dolu. Nadir de olsa iyi şeyler yaşatıyor bize. Şükrederken bazı şeyler için sonra birden bunlar neden benim başıma geliyor diye birden büyük bir boşluğun içinde buluyorsun kendini. Öyle bir boşluk ki içinde kayboluyorsun. Bataklık gibi debelendikçe dibe çekiyor adeta. Ama yine güçlü olmaya çalışıyorsun yaşamak için. Bu boktan hayatta bir şekilde en azından hala seni seven birkaç sevdiğin için yaşamaya çalışıyorsun işte...
Hakkeden insana deger vermeyi haketmeyenden uzak durmayi 5 PARMAGIN 5İ BIR OLMADINI BIRINE GUVENMIYORSAN DIGERLERI AYNI OLMADINI OGRETTI SIZDE BILIM BIR ERIF SIZI ALDATIYSA DIGERI ALDATCAK DEGIL UNUTMAYIN BIZAMET ✋
En İyi Cevaplar