Hangisi daha sevilesi "tut kolundan oturt nikah masasına" dedirtiyor? 
tesbih vs çiçekli gömlek


Tespih taşıyan ancak erkeklik taşlar yani erkek Adam oldugunu sanip zavallı gibi bir Kadın üzerinden Erkek olduğunu zanneder çiçekli gömlek giyense kişiye bağlı yalaka , yavsaklardan gecinmiyor ortalık ama soruyu yanıtlamak gerekirse ikiside Değil
Ideal erkek dedigin esine çocuğuna sadık sahip cikandir onları kanatti altina alandır karı koca anlasamayip ayrilla billil olabilir ama erkek adam dediğin çocuğuna. Sahip çıkmasını bilendir eşiyle düzgün ayrılmasını bilendir
tesbıhten nefret ederdı hatunlar cevaplara baktımda kesınlıkle erkek aramaya baslamıslar artık hayret!
İkisid çekici gelemdi yaw Fatih Ürek abim gibi olsa olmaz mi?🙄🙄🙄
Çiçekli kalsın tesbihliyi alayım ben başka seçenek yoksa 😂
Cevap
68Cevap
Tespih taşıyan bu savaşı kazanır :D
Çiçekli gömlek giyende ne biliyim👌🏽 gibi birşey 😂😂😂😂😂 cidden her tespih sallayanda adam değil hani eş diyemem bizim mahallede 15 yaşındaki çocuk bile tespih sallıyor 😂😂😂
Tesbih taşımasın ama çiçekli gömlekte giymesin bir zahmet 😅
Tepsi taşısın 😱yok yok otursun çayımı getir desin 😂
Tesbihle, çiçekli gömlekle ideal eş adayı belirlenmez. İkiside değil.
İkisi de biraz uç ama çiçekli böcekli gömlek ne ya, tesbihe razı oldum bir an 😂
Aslında ikiside ideal değil ama seçim yapmak gerekirse tesbih taşıyanı seçerim
Bu kızın algısına göre değişir ama neye göre kime göre uygun
Yok yok kalsin yerinde tespihiyle çiçekli gömleğiyle 😁😂
İkisi de değil yahu. Beyaz gömlekli, kol saatli, tıraşlı yüzü olan.
Ikisi de ideal degil diyecem mantik ne arar bağyanda
Ayy kıvannnçç bu adamı çarpışma ve organize işlerde çok sevdimm bence yıllardır oynadığı enn iyi iki tipleme
Konuyla lakasız ama görünce dayanamayıp yazdım djdnjdfndjkf
Böyle bir soru olamaz olur teorikte var ama cevabi yok. Bu kisilik karwkter meselesi cicekli gomlek giyer esini dover tespih sallar romantik olur
Tesbih taşiyanı tercih et diğeri hemcinsler ini çağrıştırır😂🤣😂
Hiç dış görünüş ve materyallerle karakter çıkmıyor, kavunu koklamayla olmuyor bu işler..
İkisi de değil. Bir tesbihe göre gömleğe göre karar veremem.
Bana iki cinste bu ne abi ya dedirtiyor.🤦🏻♀️🙄Hiçbiri de çekici değil.
Ne tesbih taşısın, ne çiçekli gömlek giysin. Normal olsun arkadaş bunlar nasıl seçenekler 😄
Düz insan olsun işte 😄
Büyük konuşmam ama Genelde tesbih sallayanlar kısıtlamacı kapa oluyolar çiçekleri tercih ederim ya
İdeal eş adayımı bu kriterlere göre sınıflandırmam.
Kimine de yakışıyo be şimdi çiçekli çiçekli😍 Ama tesbih de hoşuma gider😂
Tespih taşıyan bir insanın da insan oldugunu , bunun bir aksesuar ve tutku oldugunu kabadayılıkla alakası olmadıgını anlayacagınız gün büyüyeceksiniz
Çiçekli gömlek giyen 👌 tespihliler benden uzak Allah a yakın olsunlar 🙄🙄
Çiçekli gömlek giyen erkek gitsin dedikodu yapsın, altın gününe kek poğaça hazırlasın..
Cidden bunların ikisini de nikah masasına oturtma hevesi güdüyorsanız ya da bir erkek olarak sen bunların nikah masası kriteri olduğunu düşünüyorsan harbiden ülkemin gidişatı üzücü.
Hani serseri erkek vs olsa yine sosyal medyada çekici bulan ergen tayfa ikileme düşer belki ama bunlar harbiden çekicilik unsuru olacak şeyler değil. Ya kırosun ya yumuşak. İkisini de at çöpe.
Cicekli gomlek giyen uzak dursun benden. Tesbih tasiyanin da hal ve hareketlerine gore degisir. Bazilari var asil duruyor bazilari var tam bir kiro...
ikisi de değildir.
çiçekli gömlek giyen bir tık daha iyidir.
Ruhu maço gomlek ciceklide olur sert erkek herzaman tercihim ama bana yumusak olcak
Yürekli bir erkek anlaminda demek istedim onun yaninda guvenli hissetmeliyim kiskanc olmali dozunda bide
Kiskanmassa daima bacim gozule bakarim
Ya o konuda degil ya kiskancligi dilinde olsun mesala cok guzel olunca falan kiskaniyom desin arasin merak etsin
İkisinden de hayır beklememek lazım ama çiçekli gömlek giyen daha sevimli. Bu fotoğraftaki değil ama.
Çoğu keko olan bir sitede bu soruyu sormak yanlış gibi 😂
Hiçbiri profil resmine damarlı kaslı kolunu koyacak erkek kadar olamaz xndmdmdmsö
İşte bu artılandın sen
Öyle ama dndnsmssm
Kimden bahsediyoruz
404 Not Found fmdmdödödsç
Paketim bitmis ondan kalkmıştır resimim kendimi övdüm mesaja döneyim
O.. cocugu ne diyon
Evine ekmek götüren erkek ideal eş adayıdır aksesuarlar teferruat
Yahu tespih bir gelenektir serseri icadı degildir sallanmaz çekilir öğrenin kalın kafalilar
İkisi de değil; karakterli olan , sahip çıkabilecek, yüreği güzel insan olmakla olur.
eğer gömlek giyen erkek kerimcan durmaz gibi ise tesbihliyi tercih edin ;)
İkisinin de kendine göre albenisi var kadınlar için.
2 ekmek 1 yoğurt alarak evine gelen adam agagaga
Hiçbiri. Çok seven erkek tercihimdir.
Hiçbiri çekici gelmedi bana 🙄
Tesbih çeken ama abartmasın😎
sorularındaki kıyaslamalara bayılıyorum..)
Hahahaaa çiçekli gömlek nedir gitsin annesinin evinde örgü örsün. Elinde tespih varda idealdir
Bozacının şahidi şıracı, ikiside olmasın mümkünse
Ay ikiside Allah’a yakın, bana uzak olsun amiiiiin
İkiside çiçekli gömlek giyip tesbih taşımak kadar kötü değil.
İdeal eş adayı bir erkeğin giyimine göre seçilmez tatavayı kesin
Tesbihi sallamak için mi yoksa çekmek için mi taşıyor orası mühim.
Tespih taşıyan kodummu oturtan erkek ufff
Ağır olup kanı 5 para etmiyenmi dersin modern olup daldan dala konanmı niyete bakın giyime değil
ikiside maymun gibi ben onların karışımını isterim
Tesbihi olsun ya sabır çeksin 😅😅
Kızların ÇOĞU erkek düşmanı
Hic birini beğenmez keZbanlar
Maalesef ikisi de dedirtmiyor..
Al birini vur ötekine 😂
İkisi de benden uzak isteyene yakın olsun.
Tesbih
Tabikide tesbih sallayan.
Tabi.
Çiçekli gömlek giyip tesbih taşıyan.
Kim ne istiyorsa ona gitsin
3. Secenek yokmu? İlla barzomu olacak?
Ikisi bir arada jsjdjdnf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar