Ben şahsen ilk görüşte aşk'a sevgiye inanmıyorum. İnananlara da saygı duyuyorum elbette. Ancak yine de Aşk elimizde kanıtı olmayan bir hisse karşı duyduğumuz inançtır diyip ilk görüşte aşk'a inanmamayı tercih ediyorum. 😛
İkinci günde seni seviyorum mesajı atan birine bakış açınız nedir?
En İyi Cevaplar