Ben olmadan biz olmaya çalışmak, kendinden vazgeçip ruhunu aç bırakıp sevgiyi, ilişkiyi ve sevgiliyi doyurmaya çalışmak, her zaman hüsrandır kişi için. En değerli ve güçlü ilişkiler iki karakterin olduğu ilişkilerdir. Bir karakter, diğerine bürünür yaranırsa, yok olur, hiç olur ve böyle Sebastian'a söz verip durur.
Değer verme konusuna tamamiyle katılıyorum, saygı konusuna gelince, saygıyı başkaları hak ettiği için göstermezsin, kişi saygıyı hak ettiği için gösterir.
Fazla değer vermek demek kendini tüketmek kendinden tüketmek demektir. Yani şöyle düşün onun kana ihtiyacı var ve senin vücudundaki bütün kanı emiyor tüketiyor. Kuruyup kalıyorsun sen de.
En İyi Cevaplar