AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Herkes yediği içtiği şeyi ödesin gerek yok böyle artistliklere
Yerine gore odenir hesap. Surekli tek tarafa hesap odettirilir mi? Satilik miyiz ki kendimizi paza. rlayalim? Togbe togbe.(Bu arada bilerek v yerine g harfi kullaniyorum. :) )
Türk milletinin aşamadığı bir konu daha ya kadın da ödese ne olur yani bu üste çıkma duygusu neden anlamıyorum
centilmendir ;
kadına olan saygısındandır
ama kadın da bu durumu kullanmamalı,
Yemeği erkek ödemişse sinemayı da kız öder eğer sevgililik durumu falan varsa
sürekli kız veya erkek ödesin demek saçmadır
Centilmendir ama abartmamalı iyi niyeti suistimal eden çok.
Parasını kendine saklasın, ben öderim.
Keriz diyenlere bakayım göz ucuyla.
Kadın istediğini alıyor. Erkek de istediğini alıyor belli ki. Yoksa o hesabı ödemez :)
:D :D erkek hesap ödemek isterse kadının tpine giyimine bakmaz ki :D :D basit yaratık
Hayret laa. Bu sefer feministler kızlar da öder diyor. Eee onlar aşağı olamaz hiçbir şeyden o da doğru.
Erkek öder eyvallah ama kadın da varsa destek çıkmaya calissin en azından
Geçen hafta nişanlımı aldım çarşıda dolaşırken cüzdanımı unuttum off ya dedi dedim ne yapacaksın cüzdanını canı çiğköfte istemiş dedim ben alırım utanma bu kadar biz neyiz burada hesabı ne zaman ödesem rahatsız olur onada ben ödetmem
90 beden takıyor galiba.
Galiba asdff
Ödesin onu da mı ben düşünüyüm sanki harcatmadık da çok kıymetimiz oldu ayda yılda bir kafeye gideriz bir çay içerim bir zahmet onu da ödesin yani
Ben ödemem kendisi ödesin çünki ben ödeyince hemen diğer kızlarla telefonda benim gibi adamla dalga geçiyorlar nasıl bir kardeşim bbuldum kızlar hesabımı bile kendisine ödetiyorum
Sürekli erkeğe hesap ödeten kızlar kezban geliyor bana. Ezikçe.
Ne gerek var böyle hesabı ben öderim sen ödeyemezsin falan
Yazik ya kadinlar ne hale geldi bu nasil bir ucuzluk
Bu tavizi erkekler veriyor iste
Beyni mikrop kapmıştır
Kendim gider takılırım, kendi hesabımı öder çıkarım. Ha o iş mi, para basar en alâsını da götürürsün
Sıklığa bağlı, abartırsa kerizdir.
Taş catlasa 200-300 tl tutacak bir yemeğin hesabinin bu kadar lafının yapılması da ayrı ayıp ve üzücü bence..
konu sürekli erkeğin ödemesi? Ayda 5 defa yemeğe çıksan asgari ücreti geçiyor. Sen para kazanmadığın için anlayamazsın.
@BloodBOSS birincisi para kazaniyorum ikincisi ayda 5 kere yemege cikiliuorsa o artık sevgili ya da estir ona odenir helali hos olsun denir ve üçüncüsü zaten yeri gelince kadın da öder bu kadar lafinin yapılması ayıptır en azından biz böyle yetiştik açgözlü degiliz şükür.
Böyle yazacağınıza günü gelir bende öderim yazsanıza o zaman , antipatik oluyorsunuz böyle . Kendinizi anlatamıyorsunuz. Erkekleri para konusunda yargılamayın. herkes kolay kazanmıyor şu mereti. küçümsemeyin. Sürekli ödeyen birinin lafını yapması normal.
@BloodBOSS aksine erkeklerin iki hesap odedi diye bu kadar biz keriz miyiz muhabbeti yapmalari komik ve ayıp oluyor kendine guvenmiyorsan yemege çıkarma lafini da yapma bu kadar basittir. Ben birine bir şeyi yaptiysam ( ki kaç kere arkadaslarima dahi yaptım-odedim ) odediysem lafini yapmam bana yakışmaz bence çoğu erkek de böyle olmayı denesin bir şey kaybetmez aksine kazanirsiniz
Ayıp falan olmaz erkek bankamatik değil.
Otorite kurmaya çalışan erkek bu oyunlara gelmem ben
Karşılığında bir güler yüz görmüyorsa kerizin önde gidenidir..
Niyetle alakalı. Yollu aşifteyse derdi menfaati olur ki iğrenç bişeydir.
Bence kendi esi olsa cool derim ama flörtü olsa keriz derin Alman usulu
öyle erkekler çok çekici oluyor direk vermek istiyorum <<33
Kalbini mi?
nEeeeeeeeeeeeeeeee
çok safsın canım
Çok ayıp tık tık tık.
@justunicorn cıkcıkcık bana yakışpmadı
Jest başkadır, yok efendim ödetmem diye sorumluluk üstlenmek başkadır. 2.'si kerizlik. 1.'si centilmenlik.
Yere mekana göre her iki tarafda ödeme yapabilir.
O da Allah’ın bir kuludur tabiki
Cooldan çok kalitedir.
zengin koca avcıları nasıl ucuzsunuz nasıl.
Bence bu ditekt verici kız kombini
Bu devirde keriz çünkü kadınlar para için erkeklerle artık
Enayi olmayan anlar bunu
Ben sürekli ödemem , işine gelmiyorsa kapı orada.
Her zaman erkek ödememeli.. bana ters bu düşünce.
🤨 yanlış düşünce
@Türk1655 neye gore kime gore yanlis
Türk örfüne göre
@Türk1655 ne alakasi var türk örfü ile..
Çok alakası var, erkek taşıyamıyorsa bakacak işine
@Türk1655 böyle düşünmeye devam edin.. gelip sizi sömürsünler. Sonra paranız bitince de...
Parası bitecek olan düşünsün, kendine güvenmeyen hasan dağına oduna çıkmaz👍 sömürü değil bu erkekte olması gereken vasıf.
centilmen erkek ödetmez
Cool olduğunu sanan bir kerizdir bence :))
İki yıllık ilişkimde hep ben ödedim hesabı skdkfkf
O nasıl iş öyle
Vay ak
Kerizin önde gidenidir.
Cool bir kerizdir. 😀
Kendi harcamalarımı öderim.
Hoşlanmıyorum erkeğin hesap ödemesinden
Her ikisi ödemeli dimi
Hesap ikiye bölünmeli bence ya da bir o ısmarlar bir ben. Bunu kabul etmiyor ama genelde erkekler hep bir bahaneleri var ödemek için.
Yerine ve kişisine göre değişir
Beynıne damarlara anjıyo yapılması lazım
Ne cooldur ne keriz. Olması gereken bu.
Ay bir dk yanlış okumuşum djxhx
Centilmendir.
düşmesin onlarda tuzağa ne diyelim :D
Kizina gore. degisir simdi
Ben ödetirim başkasını bilmem
Bana göre kerizdir 😂🤣
Cool
gece çakış var kombini.
Merveler den uzak durun benden demesi 😂😂😂
Bence hesabı kadına ödeten cool asıl 😂
valla ödemem bulaşıkları yıkarlar
Bedeninizle mı varsınız yani
Bence arkadaki daha uyumlu kombin icin
Kerizdir. Çünkü erkekler bankamatik değil
Keriz tabi günümüz de kızlar para gözlü saf olmayan anlar bunu
Genelleme yapmak yanlış olur
Çoğu diyelim o zaman çünkü çoğu paraya önem veriyo bunu her yerdede goruyoz
Çoğu o şekilde ne yazık ki, erkeklerimiz de akıllı olsun zaaflarına yenil düşüp parasını da çarçur etmesin. Şunu da eklemek istiyorum kişi nasılsa kendi gibi insanları çeker bu yüzden algılarımız açık olsun
Aynen öyle o tip erkekleri uyandırmak lazm
Centilmen ve olması gereken kadın hesap ödemez.
Şu tipede yemek ısmarlayan
Açlıktan ölsün mk