. Canınızı çok yakmış bir insan Senden daha seneler sonra helallik istese verirmisiniz? ..



Benim helal etmem bir şey ifade etmez... sadece dilimden dökülür ya da kalbimden de dökülse bir şey ifade etmez... Allah ondan razı olmadıktan sonra...
Kimin istediğine bağlı 😂
Muhtemelen o kişiye karşı nötr olurum yıllar geçmiş ne dr olsa. Verirdim ya öbür dünyada bide onla uğraşamam 😏
Hakki helal etmemek o kadar da kolay bişey değil.
Bilmiyorum açıkçası, hisslerime yarama bağlı bişey bu
Cevap
24Cevap
Hayır, vermezdim. Canım yanarsa gözüm hiçbir şeyi görmez. Kinci bir insanımdır.
Başıma gelmedi değil ama namusuna helal getirmedim. Psikolojik olarak bir süre acı çekmiştir ve unutmuştur ( yani öyle umut ediyorum)
Kull hakkını affetmem. Kimse kusura bakmasın. Benim veya başkasının hakkını yiyen aynı boku tekrar yiyor
Hayir asla tum everen bir araya gelse AKP VE MHP yonetenlerine hakkimi helal etmem. Insallah cehennemin tum atesi uzerlerinde olur.
Tahtaya çiviyi çaksın orası pas tutsun, ben senelerce üzüleyim sonra gelsin hiç bir şey olmamış gibi özür mü dileyecek... Hadi hadi işine bak derim...
ilerde ne yaşarım;
kimden ne tür bir kötülük görürüm bilemem
şimdiye kadar helal etmiyorum demedim kimseye ; umarim bundan sonra da dedirtmezler
Gerçekten pişman olmuş ve kendini dönüştürmüşse belki ama insani bir suçsa çok zor...
konusuna baglı önemsiz birşey ise helal ederim ama benim belli degerlerime saygısızlık etti veya onlara zarar verdiyse bir daha karşıma çıktıgına pişman olacagı tatlı sohbetler gerçekleştiririm kendisiyle
Hayir kimseye hicbir konuda hakkimi helal etmem pisman insanlara da asla merhamet gostermem.
Etmem. Bana hayatımı zindan edip helallik isteyemez.
ben helalleşmeye karşıyım, kimsenin yanına kalmamalı
Samimi bir özür olursa ve yaptığı kötülüğün farkına vardıysa tabiki affederim.
Ederim. Ahirette karsima cikmasin. Ahirettede onu gormek istemiyorum 😃
Hayır etmem ben hayatımda onun pis izlerini yaşarken ona o rahatlığı vermem
Özür dilerse helal ederim
Daha hic görmedim boyle birini..
Allah'a havale ederim.
Bilemiyorum kişiye bağlı
Her ne olursa olsun sevdiğim biriyse evet ederim.
yaptıgı yanlışa baglı yanı
Ben affetsem Allah affetmez
Kimseye hakkımı helal etmiyorum
Ben öylelelerini komple Allah'a havale ediyorum..
Yakamdan düşsün diye hakkımı helal ederim.
Acısı geçtiyse helal ederim
hayır, kindarım ben..
Helal ederim 3 günlük dünya kimse için değmez
Merhametli oluşumdan sanırım evet
Üçün birini veririm 👊
Helal olsun
Diğer yerde görmemek için oda
Vermem
Vermem beter olsun
Vermem
ederim.
Asla vermem
Kesinlikle etmem
Evet helâlık veririm
Bilmiyorum ama zor
Hayır etmem
Bilmiyorum Düşünmem lazım
Veririm
Biplersin gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar