İki böbreksiz yaşanılabilir mi? İmkansız geliyor..

Beyler bayanlar bundan 3 hafta önce bir sevgilim oldu ve çokta bağlı değildim fakat bitsede bitmesede umrumda değildi o sıralarda sevgilimden uzaklaşmıştım tam ona biteceğini söylüyordum ki bana bir rapor yolladı ve iki böbreğinin olmadığını hatta diyalize bile girmediğini söyledi açıkcası çok şaşırtıcı ve doğruluk ihtimali neredeyse olmayan birşeydi bu insan nasıl böbreksiz yaşardı ?Üstelik diyalize girmiyor ve sadece ilaç kullanıyordu üstelik fitness seansları vardı. Ona her ne kadar bunun saçma olduğunu söylesemde rapora dayalı bir durumdu ve yalan söylemediğini iddia ediyordu hala inanmıyorum zaten ilişkimiz sona erdi fakat bu yüzden değil farklı sebepler onu da ileriki sorumda belki sizlerle paylaşabilirim.Bu durum hakkında fikirlerinizi alabilir miyim ?
İki böbreksiz yaşanılabilir mi? İmkansız geliyor..
Cevapla