Güncellemeler
+1 yıl
Güncel...
Yaram var mı bilmiyorum ama beni senelerden belli seven bir pazarcı var bakalım yakında belli olacak:)
Mükemmel bir soru. Düşünüyorum da yaram o kadar çok ki her yere de saklamışım.
Ben akşam eve gidince cay hazır olmayınca yaralı bir ceylan gibi hissediyorum kendimi
İnsan saramadiği yarayı saklarmiş... Ne güzel dedin.
Cevap
6Cevap
Yaram yok.
kardeşim derindir söylemem
Yaram içerdeee yaram içerdee
Çok doğru.
Götümde
😂 alla alla
Baya ilgi çekici bir yorum olmuş ^^
Yaram yok.
kabuk bağlamaz
Yaram benim yaram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar