
Frontal
Temporal
Parietal
Oksipital
Serebellum
lobudam yükseldi onu kullanmak istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim beyin neden bu kasar yorgun diyordum bende 😂
Hepsini çalıştırıyormuşum😂😂
Normal olarak hepsini kullanıyorum ama en yakın olarak bu.
#Vesselâm
Hayal dünyasında yaşayanlar nereyi kullanııyorsa orayı kullanıyorum.
Cevap
18Cevap
Galiba beynimi kullanmiyorum ben 😂😂
Estağfurullah hocam :D d
Karar veremedim hepsinden bir duble kullanıyoruz işte😄
Benim temporal lob da sıkıntı var
Uzun süreli bellek bozuk benim😂😂
Benim beynimin her yeri çalışıyor. Ayırt edemiyorum.
Hiçbirini kullanmak istemiyorum 😂
:DD d d
Hiçbirini kullanmıyorum
:D :D :D
Temporal daha çok kullanıyorum :D
Ortaya karışık kullanıyoruz işte 🤧
Sanırım hepsi, ama yoğun olarak frontal lob.
Ne var ne yok hepsini kullanıyorum.
Hepsini kullaniyormuşum 😀
Büyük ihtimalle beynimi kullanmıyorum
Everything but little right in the middle 🤣🤣
Hepsinden biraz biraz alıyorum
Azcik ondan azcik bundan hocam 😁
Temporal birazda frontal
Hiçbiri tanıdık gelmedi😅
Bende bunların hiç biri yok :D
Frontal temporal.
Güzel :)
Beyin sapını kullanıyorum
Oksipital ve frontal
Temporal.
Müzik!
A ve B kullandım 🤧
Hiç biri.
Temporal lob
Frontal lob
Rainbow desem
Lob kalmadı artık
hepsi. d
Orta lob
14150000107 gfdrg
Farketmyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar