Kimin ahını aldım da başıma bütün bunlar geldi diye sorguladığınız da, hiç birisine kötü bir şey yaşattığınız aklınıza geliyor mu?

ah edenin ahı tuttuğunda ne yapacaksın..
ah edenin ahı tuttuğunda ne yapacaksın..

İnsan yaşattıklarını yaşamadan ölmez derler. ve biz hayatımız boyunca yaşadıklarımızın bize iyi kötü dönüşleri ile yaşamak zorunda kalıyoruz..
iyilik yaptığımız da karşılığını nasıl görüyorsak kötü bir şey yaptığımızda da başımıza kötü şeylerin gelmesi gayet tabi bir durum oluyor
Peki kötü bir şey yaşadığınız da ve kendinizi sorguladığınız vakit. geçmişte birisine yaşattığınız acının bedelini ödediğiniz hiç aklınıza geliyor mu?
Siz bedellerinizi yaşayarak ödediniz mi?


#DengesizBirAdam
Kimin ahını aldım da başıma bütün bunlar geldi diye sorguladığınız da, hiç birisine kötü bir şey yaşattığınız aklınıza geliyor mu?
Cevapla