Evet çoğu erkek sever. Özellikle hırçın, asi ve özgür ruhlu kadınları.. Diğerleri sanırım özgüvensiz, gereksiz triplere giren ve sıkan tipler oluyor. Bir erkek her zaman güçlü kadınlardan hoşlanır. Yalnız onlarda ikiye ayrılıyor. Birincisine uzaktan hayranlık duyarlar ve ilgilerini çeker. İkincisi ise öyle bir kadın kimseye eyvallah etmeyip yalnızca erkeğine geldiğinde uysallaşanlar. Demek istediğim özgüveni yüksek ve güçlü olacak, diğer erkeklere göz açtırmayacak ama kendi erkeğine de özel olduğunu hissettirip yeri geldiğinde söylediklerini dikkate alacak.. Hiç bir erkek kayıtsız kalamaz..
ilişkimizi bir türlü ileriye götüremediğim kız arkadaşım vardı serseri biriydi hiçbir kalıba girmez kapanamazdı bir yere müthiş konuşmaları vardı asla bir bayan gibi giyinmezdi çok hoşuma gidiyordu konuşmalarımızı özlüyorum gerçekten.
Birileri istiyor diye ona yaranmak için maymunluk yapmam. Doğaçlama tarzında, kısmetinde ne varsa razı olacak Bayanlara serserilik demeyim de şımarıklık yakışıyor bence
Külliyen yalan. Kim demiş serseri seviyoruz diye. Serseri olan kendi gibi birini ister bence. Ne pasif, ne serseri. Ortası adam gibi adam oluyor işte... 😉
Serseri tip seven ister kadın ister erkek olsun bence ruh sağlıkları pekte normal olmayan kişilerdir abi pırıl pırıl bir insanla çılgınca yaşamak var bide serseri olup ne yapacagı belirsiz biriyle birlikte olmak var bence en azından normale yakın biriyle yaşamak daha iyi olur
En İyi Cevaplar