Bazen hep yalnız kalacakmışım gibi hissediyorum. Sizde de oluyor mu?

Kimse beni sevmeyecek bende kimseyi sevemeyecekmisim gibi düşünüyor öyle hissediyorum.
Bazen hep yalnız kalacakmışım gibi hissediyorum. Sizde de oluyor mu?
Cevapla