Sevdiğinizi hangi sözcüklerle hissettirirsiniz? Yoksa klişeleşmiş seni seviyorum cümlesini mi kullanırsınız?
🍂🍁
🍂🍁
Kalbinin üzerine elime koyup Gözlerine bakıp benim en güzel yanım senin kalbin derim ya da
“Aklımda Fikrimdesinn”
😌🌸
İnsan, eger bunu kalbinde hissediyorsa, en doğru iki kelime budur söylenecek.
Hissetmek en önemlisi 🌸
Evet 🌸, konusurken bile bu hissi icinde duyuyorsa, tamam demektir.
Bu iki kelimeyi de, lütfen gerçekten birisine bu hissi beslemeyenler kullanmasin.🙏
Bence de 😊
Başıma gelen en güzel belasın derdim herhalde 😂
Belalı seveceksin yani 😂
Var sende o potansiyel gördüm ben onu 😂
Kısmet diyelim 😊
Hissettim diyelim. Yani senden aldığım enerji bu yönde 😄
Oda belli oluyor 😂
İnsan kendini mesajda bile belli ediyor ben buna inanıyorum 😄
Cennet gözlüm
Sevdim bak 😄
Eyvallah ama şimdi cehennem oldu gitti onu napicaz? :)
Yeni sayfa açmak değil ama yeni defter almak çözüm olabilir. 😊
O kadar kolay değil :) en azından benim için. Kolay kolay aşık olamam veya kolay kolay birini sevemem ben ve en kötüsü kolay kolay unutamam...
Unutmak diye bir şey olduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun. Bu denli sevdiğin birini unutmak kötülük olur fakat insan bazen sadece sever. Kavuşamayacağını bilse de hatta bir engel olmasa bile yine de beraber olmaz ama sever. Sevmek farklı bir şey. Ama alışabilirsin. 😊
Yok anam yok ben bütün defterleri yaktım artık aşka meske paydos :) Pandalar gibi neslimin tükenmesini bekliycem :)
E sana aşık ol kim dedi 😂
Boşver zaten uğraştırıcı işler 😒
Sen baya aşk acısı çektin heralde çok içli konuştun?
Bilmem, çektim mi çektirdim mi bilmiyorum. 😒
Cekmissin bence :) cektirsen çok gudubet ve uyuz bir kız olurdun :) öyle bir tipe benzemiyon :) tabi bu benim nacizane görüşüm gerçeği bilemem :)
Umarım çeken taraf ben olmuşumdur. Kimsenin yarası olmak istemem.
Benim hakkımdaki görüşün için için teşekkür ederim 😊
Vay bee ne kadar iyi niyetlisin :) tanıdığım hiç bir kıza benzemiyon uzaylı falan değilsin dimi sen? :)
Hahah 😂
Teşekkürler ama tek değilimdir eminim. Vardır böyle düşünen bir sürü insan. 😊
Cevap
38Cevap
“Seni seviyorum” cümlesi sadece bir cümle 2 kelime ve 13 harften oluşan bir şey değildir ki bence olmamalıdır da zaten, “Seni seviyorum” diye bilmek gerekli sorumlulukları olan bir cümledir herkes’ e kullanamazsın karşı tarafın hak etmesi gerekir, içinden gelmiyorsa söylersen ilişkiye zarar verirsin. Bir ilişki ne zaman biter biliyor musun? Seni seviyorum cümlesinin anlamını yitirdiğin de. Velhasıl kelam ( bunu da ilk defa kullandım çaktırma ) seni seviyorum diyebileceğimiz Kişiler olmasını temenni eder, hayatta başarılar dilerim.
Teşekkürler 😌🍃
Rica ederim.
Hergun yuzlerce insan geciyor yanimdan
Sadece bir tanesi ben de merak uyandiriyor
Hic hissetmedigim duygulari tattiriyor
Bunun adini koyamiyorum
Kacmak da istiyorum
Yaklasmak da
En koyu kahveyi ictigimde bile bu kadar uyanik hissetmiyorum kendimi
Ayrica bu kadar savunmasiz, Akil ve mantik disi
Sadece sesini duymak icin bile yakinindan gecebilirim
Sadece daha fazla gormek icin gozlerimle izini surebilirim
Senin gozlerinde kendimi gorebilmek icin her seyi yapabilirim
Sen belki farketmesen bile her gece senin icin dua edebilirim
Cunku biliyorum eninde sonunda O seni bana getirecek
Seni seviyorum kelimesi sevginizi ifade etmenin bir yolu ama tek yolu değil elbette. Sözlere değil icraatlara bakmak gerek aslında. Karşımdaki insanı mutlu edebiliyorsam eğer, ağzımdan çıkacak güzel sözlerin bir öncelik sırası olmamalı bence. Ben her seferinde sevdiğim kadının kalbine dokunacak farklı sözler kullanırım..
“Gözlerin diyorum sevgili; düşman toprakları gibiydi.. Ne zaman girsem vurulurdum..”
Müsaitsen evlenek mi? 🌹
Çok net mükemmel 😄
Teşkürler 😄
senin benden başkasını sevmen bu dünyaya kötülük olur derim
Bak buda güzelmiş 😄
çok güzel yürürüm inanımaz yürürüm :D sjsjjsjs
Sanki yürümeyi bırakıp koşarsın gibi geldi ama.. 😂😂
yok ya arabam var ne uğraşıcam :D sjsjsj
Hahahah sana jet alalım ancak paklar 😂
maalesef adım acun değil ya isimden kaybettim jeti :D sjjsjsj
Niye be bak jeti olsa nolur yine bekar yine bekar 😂
bakar ama jetin varsa yukarı bakar :D sjsjsjsjsjj
Yerimiz toprağın altı iken pek yukarıya hacet yok sanki 😏😂
toprağı besleyen yağmur ama oda yukardan geliyor :D sjsjjsjssj
Yağmurun suyu göklere yine yeryüzünden gidiyor 😂
O bile geldiği yere dönüyor 😂
Kimse fen bilgimi sorgulamasın 😂😂
ilk yağmur nerden geldi peki :D :D
E işte denizler yaratıldı sonra sıcak oldu su buharlaştı bulutlar taşıyamadı ağladılar 😂😂
az önce fen dersindeydik ne ara dinn dersine geçtik arkadaşım D jsjjsjsjsj
Din hayatımızın her alanında 😌🍃
benim hayatımın değil işte sjjsjsjjs
Sen ona göre konuşursun ben buna göre. Sıkıntı yok 😂😂
herkesin hayatına kimse garışamaz. Dsjsjjsjsjsj
Bak bu cuk oturdu işte 😂😂
Bazen bir siirden, sarkidan alinti bazen tatli bir benzetme bazen özledim demekte seni seviyorum sayilir benim nazarimda ama benim sevgilim yok 😂
Bir zaman olur 😄
Kendine dikkat et.
Bir şey olursa ara haberdar et.
Üstünü sıkı giyin üstüme.
Telefonun şarjını kontrol et bitmesin.
Eve gidince haber ver...
• Dikkat et kendine
• Fazla yorma kendini.
• Hava soğuk, sıkı giyin.
• Gidince beni ara.
• Geç yatma erken kalkacaksın.
Gibi sahiplenici cümlelerin bir çoğu seni seviyorum cümlesine eş değerdir.
Ben ne sevap isledim de allah aeni bana yar etti. Derdim olsaydi sayet. 🤭
En oturan cümle bu yani. Sen içimin eridiğisin de olabilir.
Sana karşı mükemmel duygular hissediyorum, çok dikkatli ol vb vb vb...
hayatımın anlamı ömrümün vazgeçilmezisin çok daha aforizmatik bir sevme biçimi bence;)
Mesela soyle derim
Güller kırmızıdır
Menekşeler mor
En sevdiğim madendir bor
Eğer beni istiyorsan
lütfen open the door
Sensiz olamam, iyi ki varsın, benim için değerlisin
Ben seni hiç sevmedim ki.. Sen içerdeyken, buzdolabının kapağını ayağımla kapatmayı sevdim😅
Sensizlik sudan çıkarılmış bir balık gibi çaresiz çırpınıyorum
Sana çiğ köfte ve ayran aldım
Kaldı mı böyle adamlar be helal 😄
Var bir kaç tane ama ne işe yarayacak?
Belki bir gün 🤷🏻♀️
Keşke biz karar verebilsek ama umarım istediğin gibi olur. 😌🍃
Amin teşekkür ederim 😊
Ölürüm sana ölürüm şşşşt zilli derim
Zilli dedikten sonra bence zaten ölürsün 😂
Yooo fesatlık düşünmeyen kişiyi sevdiğim için öldürmez sever
Fesatlık düşünsen zaten böyle bir cümle kurmazsın ona lafımız yok 😏
Sana dedim ben. Bak hala fesatlık düşünüyor🤣🤣
Tamam işte anladık kendimizi savunduk bizde 😂
Savunamadın ki.. 🤣🤣Biz bu duruma zıçtı Cafer bez getir çok bol zıçtı tez getir diyoruz🤣🤣
Her neyse sizin diyin. Biz demeyiz.. 😏
öyle bişi yok ben uydurdum🤣
Sana ayak uyduran birini bulman dileğiyle 😌
Yok öyle biri boşuna dileme🤣🤣
İyi tek kalman dileğiyle o vakit 😂
O zaten şu an tutuyor 🤣
Daim olsun 🙄
Bela okuma la akşam akşam
Bela değil, la sensin ve henüz akşamüstü bence 😄
Evet kişi kendinden bilir işi bende la yım. La sevgi ifadesidir canısı 😊
Görüşlere bak cringem tavan yaptı
Lahmacun da söyledim" ❣
Mübalağa yapmıyorum artık ben neyse o.
Bunun hepsini burada yazmayayım
Sensiz bir hayat düşünemiyorum
‘Künefe de söyledim’
❤️❤️
Sana yalan söylüyorum
Sen benim en degerlim , dünyamisin.
Söylerim düşüneyim de bir :D
Burdayız biz sen düşün 😂
Çok düşünmek lazım 😃
Sen benim herşeyimsin
canım kalın giyinsene hasta olacaksın
G e r i Z e Ka li yazmıştım jsjsjs
😂😂
Bütün eksik yanlarım sensin
Kalbim senindir prenses
Ojelerim gibisin
sana kahve getirdim.
Güzelll 😌🍃
Sensizken mutsuzum.
''Sucuklu Yumurtam''
seninle seks yapmak isitoyurm
Seviliyorsun.
Aşkületam!
Söylenmez. oyle her şey heryerde
Canımın içi falan
Waffle ısmarlasa seni seviyorum demiş kadar olur
Sen kelimelerimsin..
sana Sarma sardım😋
Bir nefeslik kokuna son nefesimi veririm
İyi ki varsın.
Gülüm
Tarifsizliğim💕
Senden çocuğum olsun istiyorum.
Sevdiğimde saklı neden merak ettin ki
kalbim pıt pıt
Cennet gülüşlüm
Kendine iyi bak
Seni sevmiyorum
Sana kurban olurum
Yaşama SEBEBİM...
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar