
Çok güzel kokuyorsun
Gözlerine ölebilirim gibi gibi..
Buyrun söz sizde 😌🧚♀️

zayıflamışsın...
hastamısın karnın mı aç yemek söylim mi..
uykusuz gibisin neyin var..
ilgi alaka kokuyor bu sözler işte ama hepsinde aşk var biraz :)
Şeker portakalından alıntı olur mu🤔.
'’Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
Noturdamın kamburunun söylediği bir söz var. Ne kadar güzel olduğunu görene kadar ne kadar çirkin olduğumu fark etmemiştim diyor. Tabi malesef kızlar tipsiz erkeklere sadece masallarda ve filmlerde falan bakar. Ama gerçek hayatta olayı kurtaracak müzikler falan yok o yüzden berkecanlar abdullahlardan daha çekicidir.
“Seninle tanışana kadar hiçbir kötü alışkanlığım yoktu; ta ki gözlerine düşene kadar... O andan sonra gözlerine düştüğüm senin, gönlünde kaybolmak benim en kötü alışanlığım oldu.” diyeceğim günü bekliyorum eğer ileride biri olursa 🙏🏻 😊
Cevap
71Cevap
Selam,
@BenBal "Sen benim şiirimsin"
çalmayın feci beddua ettim. 😂
Eve varinca haber ver.
Bugun hava soguk uzerini kalin giyin.
En guzel manzaram sensin.
Aksama arkadaslarla buluscaktik ama iptal ettim seninle yemege gidelim.
Merhaba, neşeli pazarlar...
Hayatım da, kalbimin ta orta yerinde, lütfen kalır mısın? :)
.
.
.
#Neşeliadam
'' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
Seni her hatırladığımda gökyüzüne kavuşamayan ona dokunamayan, kendi sularında boğulan bir deniz gibi hissediyorum kendimi...
"Huzur senin yanında", "bana iyi geliyorsun", "sesini duymak istedim" "yanımda olsan daha iyi olurdum"
Eğer nefes almak ve seni sevmek arasında seçim yapmak zorunda kalsaydım,
Son nefesimi, seni seviyorum demek için kullanırdım.
Kalbim bilinçsizce çok hızlı çarpıyor, Aklıma hep sen geliyorsun.
bazen sevdiğim adam cümle kurardı seni seviyorum demese de oluyordu o anlarda mesela
Denizin En Dibine Çakılsam Bile Varlığın Nefes Olur Ölmem Asla😃
Üzerini kalın giyin üşütme
Hadi ilacını iç ilaç saatin geldi
Gözlerinin için de kayboluyorum, sen bana öyle baktıkça
Japon inancına göre "bu gece ay çok güzel"demek seni seviyorum demek🥰🥰birde biz azerilere göre bir erkek kıza badem ağacının dalını uzatıyorsa "seni seviyorum ve aşkımı kabul et"demek
Gözler ki senin en kıymetli zulmün vede silahın
Vur şanlı silahinla gönül mülkü düzelsin
Sen öldürüyorken de vuruyorken de güzelsin
Şiirin tam ismini veriyim bence bı oku orda ne demek istediğini bence daha iyi anlarsin
Allah benim de olsa da ben de böyle sarsam sarsam kadın huzurdur kadın yumuşacık kadın candır. Allah yıllardır istiyorum ne olur bana da versen bir. keske erkek oldgunu hissetsem
Seni arzuluyorum. Seni istiyorum tenimde ve yanımda. Sana güveniyorum ve değer veriyorum. Sana bakmaya doyamıyorum.
Cümlesini kuramam ama eski sevgilim romantik değildi aşk sözcüğü söylemezdi ama beni eve bırakınca arkamdan eve gidene kadar izlerdi arabasında, tüm aşk sözcüklerinden daha değerliydi.
Kaç gece oldu sensiz saymadım
sen yoktun ama bende olmadım... şiirimden iki mısra...
Ooooo muhtarın kızı birgün burala geleceğini söylemiştim diye hatırlıyorum 😊
Dört mevsimi taşıyıp gökkuşağı olman bu olsa gerek.
soğuk ellerimi ısıtan sıcacık ellerinle bana HAYAT oldun ve bu söz ona söylenmiş gerçek bir sözdür.
Ne derdin ne sorunun olursa olsun bana gelip anlatabilirsin, seni her zaman dinlerim..
Bazen baharın esintisini özlüyorum neyseki gözlerin bu açığı kapatıyor.
Bana sarıldığında huzuru, öptüğünde mutluluğu hissediyorum.
Sana kıyamıyorum 🌼
Veya ; "sen seviyorsun diye... yaptım"
gibi seyler iste.
@yaneya aynen. 😊
Merhaba,
Erkek arkadaşım hep “Zaafımsın” der bütün seni seviyorumları ezer geçer bence çok hoşuma gidiyor 😍😍
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum tuttukça güçleniyorum, göğe bakalım☘️
biraz daha sohbet edelim mi?
(diğer tüm seslere sağır olarak)
"benim yemeğimden de denemek ister misin" yemekleri paylaşan biri değilimdir.
acılı lahmacun gibisin hatça ne kadar yisem doymam
Hahahaha 😄😄
Hava çok sıcak güneş gelmesin sana istersen sen gölgeme geç şöyle;)
İçimden demek geliyorsa derim içimde bırakan biri değilim
'Bana Allah'ı hatırlatıyorsun..' Bence bu yeterli ve gayet yerinde.
-----------------------------
#gülümse📸
Sana hep cam kenarını vericem ❤
Kokun çok başka hissettiriyor...
Kendine dikkat et! Bana bir ömür lazımsın❣️
@Ogzhan096 hayrını gör 😂
Yokluğun fark ediliyor
seni sevmiyorum değil ehehehehe
Benim için çok değerlisin
İyi ki varsın ✨
Alnından öz kardeşin öpse irkilirim...
@Baharl Sana üzücü ama gerçek bir şey söyleyeceğim. Hiçbir başak aşık olamaz. Biz mantık insanıyız. Hoşlanırız ama tek yanlış harekete midemiz bulanır. Birini gerçekten tam anlamıyla sevmeyiz. Mesela ben şu an biriyle ilişki yaşıyorum. Çekip gitse umrumda olmaz sevmiyorum çünkü ama mantığıma yatıyor. Maddi imkanları vicdanı VS bunla evlenirsem rahat ederim diye elimde tutuyorum. Evet şerfszce ama gerçek bu. Çok bağlanma. Zamanla ne demek istediğimi anlarsın
İYİ Kİ SENİ TANIMIŞIM :)
. Kurban olurum sana
. Yerim seni len
. Ömrüme ömür katan yar
. Nefesim
. oksijeni bilmem ama kokun şart
Yeterli bunlar 😂🤷
çocuklarımız sana benzesin , mesela.
Direkt sevdigimi her firsatta soylerdim.
Lahmacunun yarısı senin olsun.
Uzaktan öpücükle olabilir.
Gözlerine ölebilirim mi🤮
Ben sana gülüm demem.. gülün ömrü kısa olur..!🌹(kanayan gül) 🥀 (içinden göz yaşı akan gül)
Kördüğümüm desem yeter herhalde
Nefesine ihtiyacim var.
Filmimin başrolü olurmusun? ❤️
İyi ki tanımışım seni, hayatımda ki en güzel şey..
Ömrüme ömür katıyorsun
Eve geçince yaz merak ederim gibi cümleler
"Bu dünyaya iki güneş fazla" derim.
Kelebek görse ömrü uzar
Bir bakış bile yeter tabi onu da anlayana.
Sen bir yere bakma. Ben baktığın yerde olurum.
Diğer kadınlara üzülüyorum çünkü dünyada senden bir tane var :))
Böyle salakça bi yorumu anca senin gibi zeka yaşı ortalama 5 olan bir erkek yapabilirdi.
Kokusuna kurban olduğum 😍
Sen bana gülümse ben zaten sana ölüyorum
ilgisiz bir oyuncak gibi fakat her defasinda sana baktikca oynuyasim geliyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?