Eski sevgilim manita yapmis ben halen yalnizim :(

Isyan etmiyorum ama üzülüyorum. O mal hemen birini buldu mutlu görünüyor ben bulamadim. Oldu cikma teklif edenler ama icime sinen olmadi kabul etmedim.birinden hoslaniyorum onunla da aramuzda hic bisey yok sadece selam :( azcik isveli cilveli olsaydim coktan tavlamistim.beceriksizin tekiyim.

Is yerinde de öyle beceriksiz görünüyor millet benim yaptigim isi kendi yapmis gibi gosteriyor ben sonradan anliyorum sonradan soyluyorum ama ne fayda.pasifim yaa :(

Fena degilim güzelim ama olmuyo hersey nasip. Depresyondayim :( siz peki?
Eski sevgilim manita yapmis ben halen yalnizim :(
Cevapla