Isyan etmiyorum ama üzülüyorum. O mal hemen birini buldu mutlu görünüyor ben bulamadim. Oldu cikma teklif edenler ama icime sinen olmadi kabul etmedim.birinden hoslaniyorum onunla da aramuzda hic bisey yok sadece selam :( azcik isveli cilveli olsaydim coktan tavlamistim.beceriksizin tekiyim.
Is yerinde de öyle beceriksiz görünüyor millet benim yaptigim isi kendi yapmis gibi gosteriyor ben sonradan anliyorum sonradan soyluyorum ama ne fayda.pasifim yaa :(
Fena degilim güzelim ama olmuyo hersey nasip. Depresyondayim :( siz peki?
Is yerinde de öyle beceriksiz görünüyor millet benim yaptigim isi kendi yapmis gibi gosteriyor ben sonradan anliyorum sonradan soyluyorum ama ne fayda.pasifim yaa :(
Fena degilim güzelim ama olmuyo hersey nasip. Depresyondayim :( siz peki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar