Kıskançlık ve haset günah mıdır?

Gümah derecesi nasıl..

şöle anlatim ben aşırı kıskanç biriyim.. yani zor bir hayatım var, güzel bir kız değilim , bu güne kadar bir kısmetim bile çıkmadı, işim gücüm rast gitmedi vs..

hep vardı her insan gibi ama 1 yıldır öyle bir durumdayım ki insanları kıskanmak gibi bir hastalığım başladı.. öyle ki yatakta kıvranıyorum acıdan

evlenmiş arkadaşlarımı, işi gücü iyi gidenleri mal sahipleri ...

kimseye bir zarar vermiyorum.. kendimi namaza adadım allaha beni bu duygudan kurtarması için dua ediyorum.. kıskandığım insanlar içinde nazarım deymesin diye dua ediyorum

birinin kötü olmasını istediğimde hemen tövbe edip onun için dua ediyorum..

benim hayat sınavım bu galiba :( peki günaha giriyormuyum gene .. engel olamadığım bu duygu için allahın beni affetmesi için ne yapmam lazım..
Kıskançlık ve haset günah mıdır?
Cevapla