Değer verdiğiniz insanlar size umursamaz davranıyorsa nasıl bir tepki verirsiniz...
#huzurluakşamlar..
#huzurluakşamlar..
Bu davranışı için sebebi var mı, ya da genel hali mi bu önemli! Herdaim öyle ise zaten değer verdiğim kişi olamaz, sebebi var ise anlayışla karşılarım.
Çok üzülürüm içime atarım ama belli etmem bende umursamıyor gibi görünür uzaklaşırım.
Rica ederim😊🤗
İşte en çok can yakan bu zaten.
Umursanmamak.. Hep de başıma gelir, değer verdiğim umursamaz davranır.
Huzurlu akşamlar efenim..
kendi kayıpları neticede
ben kendimi geriye çekerim..
uzaklaşırım o kişiden
Cevap
47Cevap
Göbek bağımızı keserim :Dd d
Hep başıma gelen bişi. Ama alıştım artık çok takmiyorum. Yanlız takılıyorum. Yanlız dolaşıyorum, yanlız dışarı çıkıyorum, yanlız yemek yiyorum, yanlız geziyorum, yanlız alışveriş yapıyorum. Sevdiklerinin sana değer vermemesi baş edilemeyecek bişi değil bence. Hatta seni daha da güçlü kılacak bişi diye düşünüyorum. O kişi senin kendisine değer verdiğini biliyorsa ve umursamiyorsa onun kaybı! hadi ordan et, hayatına devam et.
Başıma çok geldi ve sebebi kendime bağliyorum.. Çünkü kadın da olsan erkek te olsan hem fiziki özelliğin hem de ruhsal olarak güçlü kalmak gerekiyor ve sinirlenmemek gerekse de elde değil biliyorum ama maalesef sinirlendim ister istemez bazı insanlara ve değmiyor hiç öfke beklemeye.
Imla hataları bile duramadı kalbimin temizliği karşısında
sık sık yasadigim ve bayagi koyan bir durum. tepkim trip seklinde oluyo ve verdigim degeri maalesef azaltamiyorum. ilgi bekleyip kirilmaya devam ediyorum. salak bir karakter iste..
Bir kere bana umursamaz davranırsa artık o kişinin bende hiç bir değeri kalamaz.. Çünkü sev beni seveyim seni say beni sayayım seni sözü ortada.
Değer verirsen değer görürsün. Umursamıyorsa aynısını yaşar ben tarafından. Öküze kravat takmanın manası yok.
paşa gönülleri bilir, onlar kaybeder, benden bir şey gitmez, aksine daha iyi tanırım onları, bilgim artar
Çok umrumda da olmaz işin açıkçası.
Baktım öyle bir hal var bir daha ne arar ne sorarım tüm kapıları da kapatırım
Ben değer veriyorsam başka şansı yok zorla umursatırım
Tabiki çok üzülürüm ama kenarada çekilmem bir şekilde kendimi anlatırım
Silerim net sildimde reel den de sosyal medyalardan da hatta rehberimden bile yok saydım
Kendimi geri çeker ıssız biyere çekilir hönküre hönküre ağlarım dışarı çıktığımda biri onu sorunca da amaan canım kendi kaybetti umrumda değil derim
Uzulurum ne kadar deger versemde uzak dururum, sogurum.
Etkiye tepki aynı şekilde zaten bir süre sonra alayına neyse 😁
Ayni sekilde karsilik veririm. BNDEN degerli mi ayoll 😆
Ayni sekilde davranirim. Bir sonra ki adim da onlar farkina varıp umusadiklarinda ben umursamam.
En sevmediğim şeylerden biri. Soğuyorum, ki baya bir süre, aynı ile mukabelede bulunuyorum
Demeki kedi değerlerine saygılı olmayan insanlarla işimin olmaması gibi yatırımlar yapardım.
Öfkelenirim. Fırsat bulursam burnundan fitil fitil getiririm 🙄 yanına kar kalmasın diye 😁
onu kendimden mahrum ederek gerçek değerini gösteririm
Ona artık benim gözümde değersiz olduğunu hissettiririm
Bende umursamaz davranırım. Anlayıp davranışını değiştirirse tamam değiştirmezse kendi kaybı
şu an bunu yaşıyorum. Biraz daha çaba gösterip karşılık alamazsam boşvericem
Verdiğim değeri sıfıra indiririm 😊
Hiç zamanla çekerim kendimi.
😘😘😘❤️❤️❤️
Babam olsa umursamam ben değer veriyorsam oda verecek
araya mesafeler girer..
ve hiç hayatımda olmamışlar gibi davranırım..
Az önce sana verdiğim gibi tepkim ortaya kattim
Tanımadığınız birine değer nasıl veriliyor acaba?
Ondan da önce onyarginizi bir yok edin bence.
Ben size bir saygısızlıkta bulunmadım diğer taraftan yazarmisin dediniz bende sorun nedir diye sordum sorun yok boşver diyerek konu kapandı şimdi bu durumda sizin bu tavrınız nedir.
Kıracak birşey yazdığımı düşünmüyorum siz ilk olarak soruma verdiğiniz cevaba bakarsanız kim kırıcı daha belirgin.
Önemli değil iyi geceler
engellerım numarımı degısıtırırm ulasmaazalr fazla deger bası yere eger
Umursamam.
bende umursamaz davranırım.
Hayatımdan çıkartırım net👈
Aman sanki ilk defa mı oluyor alıştık😂
Dikkatimi beni unursayan insanlara veririm.
Tepkisiz kalırım takmam
Aynı şekilde davranarak tepki veriyorum :)
Sebebi sorarım aynı devam ederse yol veririm
Umursadığı kadar umursarsın
Bende umursamam mesafe koyarım kendi bilir.
Çok oluyor ilişkimi sessiz sedasız kesiyorum
Değer vermem ve bende umursamam
Akışına bırakırsın belki bir gün değerini anlar
değeri vermeye devam ederim değeri düşene kadar
Bana yaklaşımlarına göre davranırım.
Ikinci şansı asla olmaz bende..
Kabullenmek acı da olsa başka çare yok maalesef 😏
Umursamayanı bende umursamam
bende umursamaz davranirim
Üzülürüm üzülürüm üzülüyorum...
Bende ona aynı şekilde davranırım.
Bundan snra bnde onemsemem
küserim mesafe koyarım
Tuvalete gider ağlarım
Herşey karşılıklı olur
Tepki vermem, içten içe üzülürüm sadece..
Bende umursamaz davranırım
aynısı siklemem bende
Değer vermeyi keser bozuk para muamelesi yaparım
Değersizleştiğim zaman değersizleşirler.
Hayyy Allah belasını versin der. İrtibatı keserim.
niye umursamıyosun dıye sorma trıpte atma yazma :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar