Gösterişi sever misiniz? Hava atmayı? İnsanlara yüksekten bakmayı? Bu tarz insanları sevmiyorum var mı? Öyle bir yönünüz?

Bazı insalar hava atmayı sever. İster parasıyla olsun ister kıyafetiyle olsun. Hatta bazen abartıya kaçıyorlar. Ve bna çok banal geliyor. İnsan ne ise o olmalı bnce.
Belki biraz klişe bir cvp olck ama dikkat çekmeyi sevmem ama duruşum fiziğim ve güzelliğim hep ön planda oluyor. Daha çok bunları gizlemeye çalışıyorum hatta dışarı bile çıkmak istemiyorum 😊
Bnce herkesin götüreceği şey 3 metre kumaş bu dünya da ona buna caka atmaya gerek yok topraktan geldik toprağa gitcez. Her zaman doğallık olmalı bnce😊 herkese hayırlı geceler
Gösterişi sever misiniz? Hava atmayı? İnsanlara yüksekten bakmayı? Bu tarz insanları sevmiyorum var mı? Öyle bir yönünüz?
Cevapla