Sizlerden yaratıcı cevaplar bekliyorum. Hangi renk size çekici geliyorsa sebebini anlatın, tartışalım.


Ben ikisini de çok seviyorum iki renge de bayılıyorum ama tek bir secim hakkımı kırmızı dan yana kullanıyorum. Kırmızı rengini çok seviyorum.
Hem bayrağımızın rengi 🇹🇷
Hem en sevdiğim çiçek gül onun rengi 🥀🌹
Hem sevginin rengiii❤
Kırmızı ruj , kırmızı elbise , kırmızı ayakkabı 👠👄
Kırmızı can ya cann😍
:) ne güzel yazdın eline sağlık
Valla sende güzel soru sormuşsun bende güzel bir şekilde yazdım ellerine aklına sağlık 🤗🤗
Kırmızı.
Ölüm geliyor aklıma.
Bayrak rengi geliyor.
Sonra kırmızı bir gül.
Kırmızı bir araba.
Daha bir sürü şey...
Ve kırmızı gerçekten ilgi çekici diyorum.
Teşekkürler yaratık :)
Çok kırıldm.
Yaratık değil uzaylı.
Yaratık insanoğluna deniyor.
Güzel cevap :))
Mavi korkutucu benim için, kırmızı ise kışkırtıcı - cinsel manada olmamak kaydı ile. Tercihim mor benim, kendime dönmemi, beni görmemi sağlıyor.
Cevap
2Cevap
Kirmizi tabiiki) daha dikkat cekici ve daha tutkulu renk aslinda
Teşekkürler güzel cevabın içinn
Mavi bana huzuru hissetiriyor mavi renk gökyüzünün ve geniş ufukların simgesi sınırsızlığı uzak bakışlılığı simgeler içinde sonsuz evrensel enerjilerin potansiyelini taşıdığı için söz ettim mavilere 💦
Harikasın, bu kadar güzel anlatılabilirdi. Beni benden aldın
Eskiden mavi iyiyi derinliği temizliği kırmızı kötüyü iblisi tarzında düşündüğüm için hep mavi derdim ama artık kırmızı bana çok yoğun ve anlamlı geliyor
Güzel
mavi diyorum cunku mavinin hayatimdaki yeri bambaska ismim mavi 😊 annemin gozleri mavi babam nasil asık olduysa ismimi mavi koymuslar 😉😉
kücükken cok garip gelirdi okulda resmen dalga konusdum yesil koymadiklarina sukret falan derlerdi
Ne kadar tatlısınız arkadaşlar :) cevaplar için hepinizi teşekkürler
rica ederim ne demek.
Mavi nedense hem güvenin hem de huzurun rengi.🙂
Ağzınıza sağlık
🙏🙂
kırmızı göz alıyo mavi ilgi cekiyo
Hmmm
Mavi ; sessiz sakin mutevazi...
Güzeeel
👍👍
Hunharca kırmızı😊
Tutkunun rengi
Teşekkürler güzel cevabın için :)
Mavi
Neden
Bu kadar mı
Ellerinde şimdi bir oje olsaydı, hangi renk sürmek olsun isterdin?
Maviye nooldu :)
Bu çok saçmaydı işte :)
Tartışılır
Anladım, teşekkürler! ✌️
Mavi. Sonsuzluğu anımsatıyor
Yaratıcı bir cevap; Mavi.
Neden mavi
Teşekkürler cevap için
Kırmızı tam benim ruhumu yansıtıyor
Turuncu 🧡
Turuncu vosvoss
Mavi
Neden
Daha güzel bana göre kırmızıyı sadece Bayrakta ve Galatasaray'da seviyorum.
Büyüyünce farklı yerlerde de sevesin :)
🙄🙄🙄🙄
nedensizce mavi
Haşince kırmızı
senin fikrin oda
Yeap
Kırmızı
Ellerin güzel ama şu kol kıllarını bir ara aldır canım
Sana ne sende bir tarafıma benziyorsun ben bir şey diyor muyum
Hahaha :)
O tarafına dikkat et de başına bişey gelmesin
Sende kafa'a dikkat et de tecavüze uğramayasın
Senin gibi yamuk yumuk karılar dışında tecavüz girişiminde bulunan yok canım
Sensin yamuk beyinli
6 yaşındasın galiba. Dersler nasıl, oyun hamuru eğitici geliyor mu?
Sensin çocuk git pipinle elikopter yap
O helikopter havalanırsa ağzın açık beklersin ama üzerine düşsün diye 😂😂
Kendi kendini popo eden aciz bir omurgasızla tartışıyorum. Midem bulandırıcı zavallı bir döl israfısın canım ✌️
Ben senin becerdiğin kızlar değilim fazla hayal kurma kıyamam ya
Ne yazık ki sana s kimi bile sürmeye tenezül etmem
Aynen eline sür
Okuduğunu bile anlayamayan omurgasız bir solucanla tartışma keyf.
Aman aman ne kadar üzüldüm
Yolda görsem köpek diye başını bile sevmem senin. Git kol kıllarından anan yorgan yapsın en azından bu kışı kolay atlatırsın aciz zavallı seni
Sende git tüysüz yala
Senin suratına kese kağıdı geçirseler bile ağzına vermeye tenezül etmem. Pislik sefil fare seni
Aman ya yıkıldım ya seninkini ağzıma alamiycam demek resmen bittim şu an
Boşver her körün bir topal alıcısı vardır. Senin bile ağzına vermek isteyen çıkar.
Bak beni mesut ettin ya sana minnettarım
Bu tiple ya mesut ya da nurettin felan olabilirsin zaten
Aynen yakında çok çok mesut olucam zaten sen hiç merak etme
Zekan yetmeyince tabiki şikayet de bulunabilirsin. Neticede bu sitede insan sıfatıyla geziyorsun.
İçinde bulunduğun itibar kaybıyla avrupada sana düşünmeden vatandaşlık verirler.
Ne şikayeti ya ne diyorsun ne Avrupasi
O kadar laf ettik bir de zihinsel engelliler öğretmenliği mi yapacağız sana :(
Ne diyorsun ben şikayet filan etmedim seninki fazla mı havaya uçtu ne
Ee fatihanı kim okuyacak peki şimdi?
Ne fatihasi ya sende iyice saçmaladın
Gömdüm ya duanı kim okuyacak diyorum. Yazık hem canım hem sünepe
Neyse senin 31 zamann gelmiş
Senin de epilasyon, hatta bikaç yüzyıl önce :/
Ya derdin ne ya sana ne benim kıllardan ayıp ya cidden ayıp
E sen beni bir tarafına benzetiyosun ya ondandır belki
Hepsi sana sinirimden di sen başlattın
Özelden özür dile, ben de özür dileyeyim. Kapatalım bu konuyo o zaman.
Ben niye diliycem sen dile sen başlattın
Sen bilirsin, sefalet içinde rezil etmeye devam edicem o zmaan seni
@kumpirsuyu Özür dilemesi gereken sensin
Ancak kendini etmiş olursun
@rzgar43 sik kırığı sen bir çekil aradan üzerine basıcam şimdi
Ağlama o zaman buralarda sefil it gibi ayıp ayıp diye
@kumpirsuyu sik sik konusma bu kizla terbiyen yok mu senin magara ayisi
Haddin olmayan işlere bulaşma tarlabaşı sarısı göt lalesi seni
kırmızı
Neden
Siyah
Adamım sensin :)
Mavi
Tamam da neden
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar