Hesaplar muhakkak ödenir. Kimsenin ahı kimsede kalmaz. Öyle değil mi?


Hesaplar ödenecek yok öyle...
Öyle bir gün gelecek ki altalatanlar aldanacak
Ağlatanlar ağlayacak
Yalana borcu olanlar her kuruşunu tek tek ödeyecek
Kimsenin ahı kimsede kalmayacak
Karşılıksız sevenler sevgilerin karşılığını
sevmeyenler ise yıktıkları yüreklerin hesabını vercek
Kimsenin bir birine ne bir eksik ne bir fazla borcu kalmayacak
Ben bundan o kadar çok eminim ki
Peki bir insan bile bile neden kötülük yaparki
yani kendini ne diye ateşe atar
Yazık değil mi?
size söylüyorum kötü insanlar
Neden kendinize kötülük yapıyorsunuz?
Yazık değil mi size?
Ve karşınızdaki kişiye
Ne olur aklınızı başınıza alın iyi insan olun
Valla zarar gelmez
Puuuuufff nefret ediyorum sizden kötü insanlar
KOSKOCAMAN HAYIRLI CUMALAR
Hesaplar muhakkak ödenir. Kimsenin ahı kimsede kalmaz. Öyle değil mi?
Hesaplar muhakkak ödenir. Kimsenin ahı kimsede kalmaz. Öyle değil mi?
Cevapla