
Ne zaman her şeyin en iyisine layık olacağız ben şu an müsaitim.

Küsmüş bize mutluluk
Zaten iyiler hep mutsuz😔
hayat bize küsmüs :(
Yakın zamanda inş kanka
inşllah kanka
Cevap
3Cevap
O mutluluk bize de ole 😑
bize haram o halde :D
hiç bir zaman fakfakirizz bu hayatta
fak fakiriz :D
BilMiyorum ki
neden bılmıyon :(
Hiç bı zaman
Yaşlanınca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar