üzülürmüsünüz yoksa fark etmezmi dersiniz ?
soru detayı kısa
soru detayı kısa
valla peygamber efendimizin "cennet annelerin ayakları altındadır"dediği hadis-i şerifini duymuşsundur.anneliğin dinimizdeki yeri çok önemli bu yüzden hiç bir anneye küfür etmek kabul edilemez rahmetli ya da değil.insanlar bunları reflekse bağladıkları için malesef çok yaygın ülkemizde.
ben ciddiye alırım ve komaya sokarım cok ciddiyim bana denk gelirler inş öyleleri
üzülmem tabii kide,ölünce ne fark ediyor sanki,küfürün gittiği yer belli
kansız diyor en iyi seçiyor
fail * askdkflşkldsg
haklı adam.
iyide bu çocuk haklı söylemiş dirisine söven insan ölüsünede söver hiç birşey farketmez ki
küfür etmeyin boşun a
o yüzdenmi 11 eksi aldı senin annen ölsün ve küfür etsinler anlarsın jetsiki yoksa ay siki var
benim cevabım altta duruyor okuyabilirsin
demek istediğimi yanlış anlayıp küfüre yönelme
ben küfüre yönelmedim sen nasıl anlamak isiyosan öyle anladın
benim annem çoktan öldü. arkadaşım bu kadar geri zekalı olmamak lazım. yaşayan anneye küfür etmekle ölen anneye küfür etmek arasında bir fark yoktur. ya küfür etmeyeceksin. ya da ediyorsan olayı belli durumlarda dramatikleştirmenin anlamı yok. 12 kişi eksi verdi çünkü toplumun genel anlayışına uyum sağlıyorlar. mantıksızlar ! ister bana küfür edin ister fala filo yapın. saçmalıyor olduğunuz bir gerçek.
çüşşş bu ne yaa bil geldim nolmuş..neyse hoş ben kendi fikrimi söyledim yani aa aah
Ölmemiş bile olsa annesine küfür etmek şeref yoksunluğudur
Evet hepimiz sinirlenince küfür edebiliyoruz ama kişisel oluyor
Anneye ya da aileye karşı hadsizliktir diye düşünüyorum
üzülürdüm yani Özürde dilemesini bilirdim
Küfür etmek hoş bir şey değil. Küfür etmiyorum.
Eden kişilerde eminimki çok üzülür.
Cevap
6Cevap
küfürü zaten ediyorsun. niye ölmüş olunca daha bir dramtikleştiriyorsun olayı. bu nasıl bir kıt kafalılıktır.
annn ölünce anlarsın
katılıyorum üstteki yoruma
Ayy çok üzülürüüüm ben bir kere arkdaşa boya verdim bu ne la çok adi dedi bende babam aldı de mal dedim o da BENİM BABAM MI VAR ! dedi çok üzülmüştüm :((
cok pişman olurdum oyle bişey e yapmam ama baazen oluyor annesi babası olmus bir arkadasım var arada birbirimizle şakalasırken yetim gibi gibisinden bir espiri yapmıstım o takmadı ama ben ona pişman oldum
ölü dirisi fark etmez annelere küfredenler ottur samandır..
Ölüp ölmemesi fark etmez kendimi suçlu hissederim ve zaten küfretmeyi beceremem.
kimsenin annesine küfür edecek kadar düşmedim bilemiyorum yani
Hiç bir anne adam olmamış çocuğu yüzünden küfür kelimesini haketmez.
birak anasına küfür etmeyi normal küfürü bile etmem
ben çok pis döverim inş bana bir denk gelir :D
öle bişe etmem ama her'' vicdan '' sahibi insan üzülür tabi
küfür etmem çok çirkin bir davranış hele de anneye ölü ya da diri farkedermi
öyle bir küfür asla etmem. düşmanınma bile. benim için anne kutsaldır.
kimsenin annesine küfür etmeye gerek yok, annesinin ne suçu var ki
bir şey değişmez.küfür ediyorsam haketmiştir.ya adam olamamıştır ya da ailesi adam edememiştir.ölmüş olması insanlara kıyak geçmek için gerekçe olamaz :/
o zaman bende senin anana sövüyüm şimdi
hiç bir anne küfürü haketmez ben gibi birine denk gelirsin komaya sokar seni orda
"hiç bir anne küfürü haketmez " sana katılmıyorum.ne insanlar var.sevişip çocuk yapmakla bitmiyor onu eğitebilmen lazım yoksa biri çıkar söver.
koma demişsin ya " el yumruğu yemeyen kedi yumruğunu balyoz sanırmış " diye bir cümle aklıma geldi.daha gizli profili açacak cesaretin yok ne koması demezler mi adama ?
Anneye küfretmiyorum.. küfürlerimi seçerim
kimsenin annesine küfür etmem
Kimsenin annesine küfür etmem.
Atardım kendımı köprüden.
kımsenın ailesine kufur etmem
kimsenin anasına sövmem
Ben annelere küfür etmiyorum ve etmem de
Küfür etmek anneye
üzülürdüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar