Daha önceden başka bir batıl inanç sorum vardı, hatırlarsınız; doğum lekesi - önceki hayat ilişkisi. Şimdi de böyle bir batıl inanç duydum. Pek de batıl olmasa gerek. Sonuçta hamileyken kocasına bakan kadının çocuğu babasına çekermiş, değil mi
Haydi bakalım öz güvenlileri görelim. Sahip olduğunuz yüz, bir önceki hayatınızdaki hayran kaldığınız yüz mü?
Bir inanışa göre şu anki sahip olduğumuz yüz önceki hayatımızda en beğendiğimiz yüzmüş. Ne dersiniz doğruluk payı var mı?
görüyoruz ki; herşey, küllî ve cüz'î bulunsun, büyük ve küçük olsun arştan ferşe, zerrattan seyyarata kadar her mevcud; mahsus bir zât ve muayyen bir suret ve mümtaz bir şahsiyet ve has sıfatlar ve hikmetli keyfiyetler ve maslahatlı cihazlar ile dünyaya gönderiliyor. Halbuki o mahsus zâta ve o mahiyete, hadsiz imkânat içinde o hususiyeti vermek.. hem suretler adedince imkânlar ve ihtimaller içinde o nakışlı ve farikalı ve münasib o muayyen sureti giydirmek.. hem hemcinsinden olan eşhasın mikdarınca imkânlar içinde çalkanan o mevcuda, o lâyık şahsiyeti imtiyazla tahsis etmek.. hem sıfatların nevileri ve mertebeleri sayısınca imkânlar ve ihtimaller içinde şekilsiz ve mütereddid bulunan o masnua, o has ve muvafık, maslahatlı sıfatları yerleştirmek.. hem hadsiz yollar ve tarzlarda bulunması mümkün olması noktasında hadsiz imkânat ve ihtimalat içinde mütehayyir, sergerdan, hedefsiz o mahluka, o hikmetli keyfiyetleri ve inayetli cihazları takmak ve teçhiz etmek; elbette küllî ve cüz'î bütün mümkinat adedince ve her mümkünün mezkûr mahiyet ve hüviyet, heyet ve suret, sıfat ve vaziyetinin imkânatı adedince tahsis edici, tercih edici, tayin edici, ihdas edici bir Vâcibü'l-Vücud'un vücub-u vücuduna ve hadsiz kudretine ve nihayetsiz hikmetine ve hiçbir şey ve hiçbir şe'n ondan gizlenmediğine ve hiçbir şey ona ağır gelmediğine ve en büyük bir şey en küçük bir şey gibi ona kolay geldiğine ve bir baharı bir ağaç kadar ve bir ağacı bir çekirdek kadar suhuletle icad edebildiğine işaretler ve delaletler ve şehadetler, imkân hakikatından çıkıp kâinatın bu büyük şehadetinin bir kanadını teşkil ederler.
Önceki hayata inanıyor musun? Bence doğru değil. Şimdi hayran olduğum yüzler var , ileride tekrar ölüp insan olsam bir hollywood yıldızı olarak doğmam gerekir.
sahip olduğun Yüzden sormadın mı? :) Eee sen her yerde Azerbaycanlı ve Türk'ün çekik gözlülüğü özelliğine gururunu yaşamıyor musun? sorunun devamı olan" Hayatında Beğendiğin yüzmüş" diye belirtmedin mi? devam edeyim mi? :) :) :)
Güzellik göreceli olsa da büyük çoğunluk tarafından çirkin kabul edilen insanlar var. Onlar bu batıl tezi çürütür. Ama kendi adıma yüzümden memnunum tabi...
bir inanışa göre tuvalete sıçmak aslında yıllar önce var olan resim kalıntılarının temsili parçalarıymış... ishal olanlar yaşadı sulu boya tablosu satarak zengin olacaklar
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Doğum lekesinin bilimsel tarafını araştırabilirsin... Onun dışında da inansığın bir semavi din varsa bunlara inanmazsın ama diğer dinlerden ne çıkar bilmem
Reelkarnasyona inanıyorsa evet ama bir de bundan sonra ki hayatın var demektir. Cem Yılmazın dediği gibi “ Bir daha ki ne kralsın be oğlum” insanları tatmin etmek için uydurulmuş bir şey. p
bir önceki dünyada insanlar 2 kafalıymış ve bir tanrı bunların hepsini ikiye ayırmış ve bu dünyaya göndermiş ruh eşimizse o dünyadaki diğer parçamızmış
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir inanışa göre şu anki sahip olduğumuz yüz önceki hayatımızda en beğendiğimiz yüzmüş. Ne dersiniz doğruluk payı var mı?
En İyi Cevaplar