Gençliği saran bu hastalık için siz ne düşünüyorsunuz ((: ?

Durum ciddi... acil ref. :p
Durum ciddi... acil ref. :p

Siz ne düşünüyorsunuz? Otlakci kimdir? Nasıl belli olur? Ne tür önlemler alınmalı ((:
Güncellemeler
+1 yıl
toplumumuzun kanayan yaralarından biri olan otlakçılık küçük yaşlarda başlar. bir otlakçının çocukluğuna inildiğinde çocukken en çok kurduğu cümlelerin şunlar olduğunu görürüz:

- gazozun dibinde azcık bıraksana lan.
- oğlum benim beslenme evde kalmış az çıbık kıraker versene.
- simitin ucundan azcık bana da koparsana la acuhtum.

tabi otlakçılık müessesesi her zaman bu kadar masum kalmaz, zaman içinde şöyle evrimleşir:
Güncellemeler
+1 yıl

- vaay birader votka varmış getir bakalım az biraz.
- oo hacı malbuş almışız ver bakalım bir tane dostluğumuz pekişsin. vs. vs.

otlakçılık müessesesine gönül vermiş insanlardır onlar. zaman içinde büyüyen isteklerle beraber yüzsüzlükleri de büyür. cüzdanı evde unuttum ayaklarına yatıp hesap yıkmaya çalışmalar mı istersiniz, “sadece bira içicem hacı” deyip çerezi bitirmeler mi, her türlü numara vardır bunlarda. eğer bir defa kolunuzu kaptırmışsanız bir daha hayır demeniz çok zordur artık.
Gençliği saran bu hastalık için siz ne düşünüyorsunuz ((: ?
Cevapla