
Bunun sonucunda ne gibi hatalara düşebilirler? Veya aradıkları çözüme nasıl ulaşabilirler?

Her sevgi gösterene kanıp ilerde mutsuz oluyorlar. Gönül ne hissediyorsa ona bakıp görmek varken, gözlerini kör edenlerde arıyorlar mutluluğu. Asıl mutluluk kalpten görende hissiyatla sevendedir.
Teşekkür ederim :) :)
Değer bilmeyene gönül verirsin canım
#emre00
hepte öyle olur ya zaten :/
Zerre değer vermeyen insanların kollarında olmak gibi...
Hata yapmk insanlara mahsus
@romantik_bey iki haslet var insanda
Hata yapar
Unutur
Ayni dertten muzdaribiz
Su resimdeki kadın korkutucu. Bagnazlasır
Cevap
7Cevap
Ben aile sevgisi olmadan büyüdüm kısmen. İnsanın psikolojisini çok etkiliyor.
Sevgisiz de yaşanıyor. İnsan kendini sevmeli. Başkasının sevgisine muhtaç kalmamalı. Kendini kendine kanitlamali. Gerisi bos. Zaten kimse sevmezki kimse seni kendinden ustun görmeyi kabul etmzki
Sevgisizlik diye bişey yoktur
Olabilirde
Ne bilek
@-MindLessRookie- günaydın 😊
Hep yanlış yerlerde sevgiyi arar
sevgide veremez. en kötüsü bu
Hiç bir hataya sürüklemez bence
değersizlik duygusu çok kötü
özgüven eksikliğine
Öldüren olurum 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar