Bir tebessümün yeter dedikleriniz sizin tebessümünüzü elinizden alsa ne tepki verirdiniz?
#hayırlıGünler


Onu da alırsa zaten, ne kalır ki elimde..😔
Beni bitirir..😕Daha nolsun..
Almaz inşallah. Tebessüm süz kalma hiçbir vakit.
İnşallah
Ağlarım..
Ağlama..
Onlara söyle ağlatmasınlar 😔😔
Onların ben varya
Yok ya nasıl tepki vereyim nasıl kıyarım onlara
Koyamadığı için geceleri uykusuz geçiyor bir insan için.
Gündüzler çaresizliğin fotoğrafında bir anı sadece. Zamanın durduğu baktıkça kayboldugun suruklendigin tek bir an.
Bir söz var bir şiirin sözleri asıl o sözler anlatır herşeyi. Beni seni bizim gibileri :
Uçurumun kenarındayım Hızır..
Bir dilber kalesinin burcunda.
Vazgeçilmez belaya nazır.
Topuklarım boşluğun avucunda.
Güzel yâr adımı çağırır.
Kaldım parmaklarımın ucunda...
Öyle kardeşim
Yüreğine yazdığın birgün mısralara dökülürse o an işte kalemin çaresizliğini anla kardeşim. İsyan eden bir tek sen değil oda oluyor.
Yazdirana söylersek bunu kardeşim belki dinler kaleme eziyet olmaz.
Üzülme lan. Kardeşlerim üzülmesin. O yükü de omuzlariz evelallah.
Bize pes etmek yakışmaz demi
O zaman pes etmek yok
Eyvallah canım kardeşim iyi ki varsın
Üzülürüm
Cevap
6Cevap
reis onuda cokdan aldılar böyle uzun uzun dalarsın yollara ya ölece bakakaldım...
İlla yak nefesini nefesin sigaran olsun diyorsun.
yaktım reis bn saten be
Benim içinde çek bir nefes kardeşim.
elbette be kardesim çektim bileeee
Eyvallah 🙏🙏🙏
Bir Seher yeli yeterdi be ruhumuzu sürükleyip götürmeye. Fırtına ya ne gerek vardı ki... 😔
reis işkence değil zevkle böyle bir fasıla gitmek isterdm sennle
Nasip olursa inşallah kardeşim.
Üzülürüm hemde çok zamanla kabullenirim ne yapılır ki canı sağ olsun dersin işte
Hep canları sağ oluyor zaten.
Senin verdiğin cevap benim kendime soyleyemedigim ama kabullendigim cevap işte. Canı sağolsun. Yeter ki mutlu olsun. Zaten bu yüzden gündüzleri yaşadıklarımız geceleri kabusumuz oluyor onlar sıcak yataklarında güzelce uyurken.
Allah razı olsun canım kardeşim cümlesine inşallah.
Başkası olsa benden almış olduğu o tebessümü ona zehir etmeyi iyi bilirdim. Ama sevdiğim insan bunu yapsa canı sağolsun derim ona her şeyi feda ederim. Yeter ki onun gözyaşı bile mutluluktan aksın 😇
Dokunma sevincime sakın
Bırak doyasıya güleyim
Alma yüzümde ki tevbessümü,
Bırak rahatlayıp sevineyim...
Sen istediğin kadar somurt
Ben gülmeye devam edeyim..
Asla affetmem öylesini etrafımda olan ne dost ne arkadaş.
İçerde derin yaralar bırakır amma velakin o aldı diye tebessüm etmekten vaçgeçmem.
Tebessümünü elinden alan kişi ben oldum sonra ne oldu ektiğini biçersin mantıyla hiç hoş olmadı
Sürekli olmadığı sürece katlanırım, arada olur 😢
Sende üzülme. Üzülmek yakışmıyor sizlere.
Aynen öyle.
Ben de onun üzülmesini isterdim 🍀
Deme öyle yine de
Üzülürdüm.
Üzülme..
Ağlarım çünkü hep böyle oluyor :'(
Ağlama.
Elimde mi :'(
Ama ağlama yine de. Elimizde değil farkındayım umutlarımız bir sessizliğin hıçkırığında mahkum iken gulemeyiz de ama anası işte. Sen üzülme bari.
Olmuyor ki :/
Olur olacak olmalı. Sen hep güçlüsün güçlü durdun yine duracaksın.
Aldı zaten yaşadım bunu
Kırılırım
Aynen öyle. Kırılmakla da kalırız.
O zaman o tebessüm cehennemim oluyor
Haliyle kırılırım.
Cani sag olsun be
Hep öyle diyoruz demi. Canı sağ olsun yeter ki...
Aldilar zaten
Kapıyı gösteririm..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar