fazla değer soytarıyı kıral eder ama her insan geçerli değil ayrıca ( arkadaşım gece gündüz hep paylaşım yapıyosun senin başka işin gücün yok mu nannn gece gündüz burdasın hiçmi tuvaltwte gitmiyon hiçmi karnın acıkmıyo 😀😀😀😀 profil resmini göre göre rüyamı giricen çık çarşıya pazara sahile biraz sosyallleşşş insanların arasına karış 😀😀😀😀 burda dura dura asosyal olucan 😀😀 ya da gel avcılar sahile sana bel tur da çay kahve ısmarlayım 😀😀😀😀 ennucuz bel tur çünkü
bak aldın en iyi görüşü dürüstlüğüne ve samimiyetine karşılık kaldı ki ben gece gündüz hep paylaşım ve Ks de olduğumu söyledin iyi de sen nereden biliyorsun demek ki sende site desin :) ama benim işim bilgisayar başında durmak ks hep açık bakıyorum günün 14 saati bilgisayar başındayım çay içinde teşekkür ederim İstanbulla gelirsem söz gelecem
Bu demekki abartılı değer göstermicen ama kişiliğindşr iyi niyetli olmak bu seni sen eder bunundan vazgecemezsin ama birinin gözüne girmek icin halden hale girersin buna yazık işte buna gerekmez yani durum bu bence
olduğum gibiyim bulolsa hanım asla kılıktan kılığa geçmem birine yaranmak için çakal olmam karakterime ters sadece değer verdiğim çok oluyor sonra kaybeden ben oluyorum
Çakalık değil benim demek istediğim sadece daha fazla sevmek gibi vs vs işte buda kişilik ola bilir ama yaşandikca öğrenmeliler ki daha fazlazsına gerek yok gibi düşünmek gerek
En İyi Cevaplar