3 sene önce çok iyiydim 10 milyon kişinin önüne bile çıkıp konuşabilirdim(o derece rahattım) hiç bir sıkıntım yoktu.Ne olduysa artık 2 kişi bile görsem ne yapacağımı şaşırıyorum titremeler mi dersiniz artık. İlk belirtileri çıkınca ortaya aşırı kalabalık yerlerde oluyordu ama sürekli kötüye gitti artık tek başıma bile bardaktan su içemiyorum elim kolum titriyor vücudum titriyor bu hastalık yüzünden 3 senedir dışarda su bile içemiyorum dışarıya sadece akşamları çıkıyorum oda tenha yerlere .Doktora gitmiştim 2 sene önce biraz düzeldim fakat sorumsuz oldum babamın zoruyla ilaçları kestim şimdi o ilaçları kullanıyorum %1 bile etki etmiyor. Haftayada ygs var 2 . kere giricem ne yapıcam bilemiyorum. Az önce bakkala gitmek zorunda kaldım 2 saat düşündüm gitmeden hangi bakkala gitsem diye eve 20 metre uzakta olana mı evin altındakine mi diye en sonunda evin altındakine bin bir zahmetle gittim.
İnanın arkadaşlar çok zor durumdayım,hem içimi dökmek istedim hemde yardımcı olabilecek birisi vardır belki dedim. Kendimi engelleyemiyorum o yüzden kendine güven falan demeyin lütfen
İnanın arkadaşlar çok zor durumdayım,hem içimi dökmek istedim hemde yardımcı olabilecek birisi vardır belki dedim. Kendimi engelleyemiyorum o yüzden kendine güven falan demeyin lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar