Çok ağır sosyal fobiğim napıcam aranızda var mı benim gibi olan ?

3 sene önce çok iyiydim 10 milyon kişinin önüne bile çıkıp konuşabilirdim(o derece rahattım) hiç bir sıkıntım yoktu.Ne olduysa artık 2 kişi bile görsem ne yapacağımı şaşırıyorum titremeler mi dersiniz artık. İlk belirtileri çıkınca ortaya aşırı kalabalık yerlerde oluyordu ama sürekli kötüye gitti artık tek başıma bile bardaktan su içemiyorum elim kolum titriyor vücudum titriyor bu hastalık yüzünden 3 senedir dışarda su bile içemiyorum dışarıya sadece akşamları çıkıyorum oda tenha yerlere .Doktora gitmiştim 2 sene önce biraz düzeldim fakat sorumsuz oldum babamın zoruyla ilaçları kestim şimdi o ilaçları kullanıyorum %1 bile etki etmiyor. Haftayada ygs var 2 . kere giricem ne yapıcam bilemiyorum. Az önce bakkala gitmek zorunda kaldım 2 saat düşündüm gitmeden hangi bakkala gitsem diye eve 20 metre uzakta olana mı evin altındakine mi diye en sonunda evin altındakine bin bir zahmetle gittim.

İnanın arkadaşlar çok zor durumdayım,hem içimi dökmek istedim hemde yardımcı olabilecek birisi vardır belki dedim. Kendimi engelleyemiyorum o yüzden kendine güven falan demeyin lütfen
Çok ağır sosyal fobiğim napıcam aranızda var mı benim gibi olan ?
Cevapla