
Kız arkadaş grupları sanki daha çok birbirini kıskanıyorlar. Erkek arkadaş grupların samimi olduğuna inanıyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Kızlar bile bu soruya erkekler diyor genel olarak. Ki öyle de zaten.
Tartışmaya kapalı bir konu.
Yok yav bak ne demişler 😂
Katılıyorum diycem ama erkek arkadaş gurubunun durumunu bilmiyorum belki sizde de vardır fitne
yok ya bizde açık söz makbuldür.. Ayrıca hoş karşılanmayacak bir durum söz konusu.
:D
Kızlar arasında sinsilik, kıskançlık falan daha çok ne yazıkki.. 🙃
Cevap
3Cevap
Eskiden olsa kızlar derdim ama gördüğüm şu ki erkekler de kızlar kadar kıskanç 😊
Kizlarrr erkeklere oranla bjn bir kat daha kıskanç fesat
Erkekler kıskanç fesat piiis
Aynı böylesiniz
Elif ortamın en kıskancı sen mişsin öyle bir duyum aldım :D
Sence benim herhangi birini kıskanmaya ihtiyacım var mı 😂
Herkes herkesi kıskanır. Tek hoca talebesini kıskanmaz.
Bu gerçektir. :)
Haklısınız hocam
otur 100 :D
Kadınlar daha kıskanç net..
valla bende öyle düşünüyorum tam olarak
Kızlarrr cok fenadir ya
Kızlar daha kıskanç :D
Kız arkadaş grupları bence
Kızlar 😁
Kızlar tabiki
kızlar
Kızlar
Kızlar kesinlikle 😌
Kızlar
Kız tabiki
Kızlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar