Kararsiz Kaldim
1 Numara
2 Numara
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Canım birşey sormak istiyorum kapalıdır madem poponu göstereceğine yüzünü göster bence hakkında önyargı oluşur 1 numarayı yapma 2 ya yüzünde görünmez başka yerinde en mantıklısi bu
Ne poposundan bahsediyorsun hayatim ayrica pantolonum bayagi bol nasil gormek istiyorsan oyle goruyorsan
Goruyorsun
Bak canım kapalisin kapalı olmanın kendince kuralı vardır kadın neden kapanır orası burası görünmesin diye birinde popon afedersin tam karşıda duruyor diğerinde ayaklar o biçim yani üstün minare altın kimbilir ne bukadar diyeceğim ben böyle bakıyorum açıkçası yazık. Ama tabi başörtüsü fantazisi olan erkeklerde var bu halinle seni onlar alır hiçbir namuslu aile bu tiple gelin almaz.
Yok canım ne alakası var popo diye bir kelime bile yok 😏 beyin özürlü olunca böyle oluyor insan
Bence o kafandakini çıkar, örtünün adını kirletiyorsun.
İlk resimin örtü veya kapanmakla alakası yok. Kıçını açıp başını örtmekle olmuyor o işler.
1. numaralı fotoğrafında güzel bir deniz manzarasını kapatıyorsun.
2. numaralı fotoğrafında saman altından su yürüten İranlılar gibi görünüyorsun.
1'de kalça teması, 2'de sadece ayak teması var yüzün yok mu senin ya?
Cevap
37Cevap
Allah ıslah etsin
Siz piyasaya ciktiginiz dan beri hic bisey yolunda gitmiyor suslumanlar 😀
Cidden ilk fotoda kapalı bir kıza yakışır şekilde mi giyimin?
Ikinci.
Hic dekolte yok mu, tesetturlulere gore fazla kapalisin.
Bence 2sinide yapma 😳
Daha çirkin çıktığın bi' fotoğraf yok mu? Çoğ sapık dadanır bak :P
Başını aç boşuna kapalı gözükme. bir tarafların meydanda
Bence 2 numarayı koy 2de hem kombinin hem duruşun çok hoş ve şık 👌❤️
İlk fotoğrafın eleştirilecek çok fazla yönü var bence.
Bisey diycem kapalilik bu mu?
Üstü minare...
@Belalımm34 katiliyorum. Troll galiba
Büyük ihtimalle sinirlerimi bozdu ya çıplak fotoğraf olsa bu kadar ofkelrnmem kasarlar dinimizde alet ediyor madem meyillidir aç her yerini rahatla madem
@Belalımm34 😂😂😂 acarsa ben de rahatlarm 😂😂
İki olsun, iki daha uyumlu.
İlk iyi ama hoş karşılanır mı bilmem
Canım bu başına örttüğün ne oluyor 🤔
@MrSancak müsade ederseniz @soran kardeşim cevaplasa 😊
@MrSancak önemli değil gerk olsa ben silerdim zaten
ne diyeceğimi bilemedim
Kalçalarının güzel olduğu foto olabilrp
Terbiyesiz yorum yapma
Açana bakılır
Başörtüsünü takmaktaki amaç ne?
Bende merak ettim bu sorunun cevabını neden başörtüsü takar böyle giyinen biri
@kao-chan başörtüsü neden takılır Allahın emri olduğu için başörtüsünü takıp başka yerleri açmak dine zarar veriyor... başörtüsü moda için takılmaz anlatabildimmi.
Giyimine karışmadım ben öyle giymede demedim sadece merk ettim
Sende bizim fikrimize karışamazsın uza adamın yorumuna atlama fikir özgürlüğü var ülkede
İslam düşmanlıgımı yaptım 😂😂😂
Müslümansan konuş değilsen uza git
@kao-chan cahil cahil konuşma insanlar birbirlerini uyarmalı bazı fikirleriyle... kimse kimseye karışmazsa ortalığı bilmem neler görür... ayrıca mibi etekli ve açık bir bayan olsa karışmayız ortada başörtüsü var lekelenen...
Anlamaz mal işte istediğini söyle
Engelle şu malıda yorum yapmasın
@kao-chan senin beyninde tümör falanmı var... başörtüsü islamiyetin simgesidir diyorum sen neyini anlamıyorsun.
@Kimsesiz_32 Engellemek kaçmaktır söyleyecek bişeyi varsa söylesin.
@kao-chan eşitlik ve özgürlük bu şekilde olmaz... özgürlük uğruna dine zarar verilecek hareketlerde bulunulmaz... özgür olmak istiyorsa başındaki örtüyü çıkarıp mini etek giyebilir ona kimse bişey demez..
@kao-chan sen ne kadar cahil bir insansın bişey bildiğin yok boş boş yorum yapıyorsun laf olsun diye..
@kao-chan Ben bilgiliyim demedim ama senin kadar cahilde değilim..
@kao-chan anlıyorum seni devam et...
@kao-chan kitap okumak meziyet değil senin okuduğun kitapları okuyacaksam hiç okumamayı tercih ederim uzaa
Şu mala cvp verme ya bildirimleri kapatamıyırm görmek istemiyorm bu malın yorumlarını
@Kimsesiz_32 tamam kardeşim haklısın...
Iyy susluman
Hepsi kotu
2. Bence daha gizemli👍
Kapalı olmak böyle mi?
İkinciyi çünkü ilkin de kalçan çok dikkat çekiyor
bacak acık bılek acık ama baş kaplı
2 numara
2 numara tatlım
Kombin harika ayakkabılarda yakıyor
Hiçbiri
Çok güzelsin istediğini
Hayranın oldum
2. Fotoğraf
Bence 2sini de yapma
2 yi
Hiçbirini yapma sen
Iki.
2 numara daha güzel
2 daha iyi
1. Tabiki
2 dedim
İki bence
Iki fotoda guzel
İlki güzelmiş bro
2 hanımefendi
1 numara
Tam becerilecek popo
Kalçan belli oluyor
ikisini de at
Ilki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar