olabilir mi?
DOSTOYEVSKI

İnce düşünmek beni çok yoruyor şahsen hep tek taraflı olunca değersiz hissetmeme neden oluyor. O yüzden hakedene kıymet bilene güzel tabii. İnce düşününce hep bir farklçın oluyor duruşunda bile :)) heps söylerler bana 😅
Aynen inçe düşünmek kişinin kendisine çok zarar veriyor karşı taraf genelde hiç anlamıyor
İlişkilerde kaliteyi arttırır, çıtayı yükseltir gibi
Kendine göre birini bulması nasıl olurdu
O yönden bakarsak insan kendi ebeveyniyle bile anlaşamadığımız oluyor.
İşin aslı, iki insanın birbirine %100 hatta 90 80 70 uyumu büyük başarıdır. Bu kadar beklentili olmak yasaya aykırı gibi.
Anlıyorum fakat çözümsüz bir ilişkiye mi dönüşür diyorsunuz. O zaman dezavantaj.
Aman ne hali varsa görsün hayat felsefem gamsız olmak iyidir 😂
sadece kişiye karşı değil. nesnelerde kasdediliyor bence
Cevap
1Cevap
Takmayan insan yaşlanmaz
bunu hep duyarız fakat gerçekçiliği nedir bilinmez
Gerçeklik payı çok var gerçekten insanı çökerten iş değil psikolojim travmalar.
Insan mutlu olsa hiçbişi gözüne gözükmez ama üzgün olduğu zaman bir çay kaşığını yıkayası gelmez misal
''sevdiğin kişiden iltifat gördüğünde çaydanlığa bile gülümsüyorsun'' sözü vardı
Evet öyle.
Gerçekten moral yerinde olursa insan yaşlanmıyor o kadar ki bazı yaşlıların hastalığı bile çok olmuyor
kırsalda yaşıyanlarda uzun yaşıyor fakat hergün çileli geçiyor sanki
Onun kirsalla alakası yokki
Kafaları rahat demekki aksine iş ve hareket iyidir dinç tutar
dostoyevski amcam doğru söylemiş valla😂
adam ölmüş. ne doğrusu :)
işte o kadar çok anlamış ki ölmüş adam 😂
madem o kadar hassas anlayışı vardı bundan dolayı öleceğini de anlasaymış.
:)
insandir hata yapar bazen😅
mazur görmek lazım☺️
ondan sonra yok rusya çok soğuktu. sıcak bir çay alıp pek düşünemedim gibi sözler etmemeliydi. :)
etmemeliydi tabi ki de
kac kere dedim ona yapma etme diye
ama dinleyen kimm🙄😏
Düşünmek sınırları zorlamadan
düşünmenin de sınırı yok. benim bu sözden anladığım, zihnin her daim açık ve faal olması.
acıları ve mutlukları en küçük sonucuna göre tahmin edebilmesi..
galiba bu dostumuzu öldürmüş :)
Ince düşünürsün incinirsin sonra yersin ve şişmanlar sin, ince düşünmek kalın bedene sahip olmaya yol açıyor : kalın düşünün ince olun
bu cümleynizi de yukarıya yazmalıydım :)
Aynen çok geç
Deveye diken yarar unutmamak gerek.
bayağı bir geniş açıdan değerlendirirsek. tabi.
İnce düşünmek bazen başa bela
kasıtlı olarak ince düşünmek mümkün mü.
yani insanın kapasitesi belli değil mi
Kapasite belli de derinlere damakta güzeldir
İnce düşünceli pek fazla olamıyorum
Doğru aynı düşünceyi karşıdan da bekliyorlar ama gelmeyince hep bir hüsran
karşıdaki anlayamıyorsa bazı şeyler anlamsız da gelmeye başlar.
Ince düşünceli oluyorum sonra da pişman oluyorum
karşılık beklemek te zor
Kahretsin dostoyevski o kadar hakli ki😕😂
Osho haklı beyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?